(S) Dvärgvädurskorsningar
3 snälla, pigga pojkar vill ha nya hem! De är födda den 24 Juli i år och kan därmed flytta närsom. De är jättemysiga allihopa och vill gärna gosa och är väldigt nyfikna!
De är uppfödda på Rabbit Royal och är födda utomhus, men bor nu i stall.
Uemelli är japantecknad blå(egern?)/gul. Melini är japantecknad schecktecknad blå/gul. Och Belini är viltgul.
Föräldrarna är Cidde, japantecknad svart/gul, och Vitnos viltisabellabrokad.
Mormor/farmor är av rasen Rex(viltgul) och morfar/farfar är dvärgvädur(viltisabellamantlad).
Priset diskuterar vi, men kan väl tänkas bli runt 100:-lappen!
Melini är på första bilden,
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
tror du deras öron kommer falla? :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
#3 Belinis öron är nere :) De andra försöker jag få ner ;) Men jag vet inte ^^ Båda föräldrarna har sina öron nere i alla fall
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag tror han har rubinglans på ögonen.
// Anka
Båda pojkarna är kvar! :)
Melini har fällt sitt ena öra och är på god väg med det andra. Uemelli verkar också vara på god väg, har sina nere emellan åt :) Syrrorna har gärna sina nere, men de "flyger upp" när det händer ngt kul!
Priset är som sagt inte viktigt, bara de kommer till bra hem!
// Anka
#12 åååå NEJ säg inte att han är kvar 
*hoppar och stampar och är ilsken över att vi bor i lägenhet*
#13 Jodååå Han är kvar!
Och lille gosepojken vill säkert komma hem till dig 

// Anka
#14 usch på dej…
hade jag inte redan haft alldeles för mkt djur för att bo i lgh så hade han fått flytta in direkt..
#15 Haha, men han tar inte så stor plats 
// Anka
*s* hur stor blir han då
misstänker att dexter kan bli lite upprörd på mig om jag kommer släpandes på en till han-kanin 
Pappan väger strax under 2 kg, mamman strax över 2kg, så itne jättestor 
Haha han skulle säkert tycka att det var jättekul! 
// Anka
Har dom blå ögon eller är det min iPhone som luras?
#20 Uemelli har lite blått i ögonen, tror jag (syns bara på kort) annars så har han lite röd glans. De andra har inte :)
// Anka
#21 Så fin! Tycker han ser ut som lutiono, de har röda ögon som blir blåare med åldern.
#22 Hihi, ja det gör han faktiskt! Hade planer på att spara dessa två, men känner att det inte riktigt funkar…
// Anka
#23 Skulle du vilja ta en bild utan blixt på honom? Nyfiken!
#24 Har ej användt blixt :) Nog solen som gör att det ser så ut. Men ska ut snart, så kan ta med kameran ^^
// Anka
Puttar! :)
Har tyvärr inga nya bilder, men kan säkert ordnas snart.
// Anka