Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 359 ggr
ciss
0

Idag.

Vad ska ni & era kaniner göra idag då?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Idag ska vi ha en stor kaninträff på ängen där vi brukar vara. Jag ska ladda kameran och fota massor! Kommer bli superskoj. I övrigt ska jag nog mysa lite med Engla ikväll och inte göra så mycket mer. Vi som ska komma;

**Jesse:
**Sputtnick
Plexus

**Fanny:
**Embla
Emilo

Lina: _Limpan
_Nisse

Ellen: Ellen_95
Millan
Lillan
Sotis

Kajsa: SotisMillan
Lillan
Sotis

Jag: ciss
Engla

Sandra: ciindraLille Skutt

Och kanske Sandra E., vet inte om hon ska komma. Nisse är  ju min och Fannys fd foderkanin men Lina ska ha honom idag. :-)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Eichan]
0

jag har inte planerat nått spec.. men ska såklart mysa med ninerna och så… :)

Keligast
0

inget spec. jag har rdit lite idag i detta fina vädret och kaninerna är ute i sin Hage och skuttart och är pigg och glada =D

KajsaM
0

Äntligen har det varit varmt så har varit ute med Hampus i sele. Min nya bur är här också. Sedan har bara jag och Hampus myst inför hans 1 års dag imorgon :)

Ync
0

du har inte skrivigt att jag heter ync. ?

Martina-b
0

jag har visat min kanins jenkas hopptallanger på en marknad med en kompis och hela hoppklubben:D

Moonstrike
0

Jag har rastat Rufsan i sin Hage. Hon var jätteduktig och sprang genom alla tunlarna och hoppade lite hinder. Synd bara att hon inte vill bli fotad! ;)

Elina.
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag haft hoppträning med en del kaniner, samt haft de flesta i hagen. Har också tagit en del bilder på kaninerna.

amand
0

#8 Herreguud vad sött! :D <33

[Niike]
0

**#8 Haha sköön bildxP
**
Jag och kaninerna har inte gjort så mkt idag. Niike verkade sur (?) så han ville inte gosa..:/ Kaninungen och Fia har fått vara ute i uteburen idag , första gången för kaninungen!<3 Ska ta bilder en annan dag. :)

Själv har jag städat hos marsvinen, städat hamsterburen och spelat fotboll.

KvirrZ
0

#8 Gud så söt :D

- Mvh Emma

Tina-A
0

Igår vad jag på mina elevers dansuppvisning i Huddinge hela dagen :) Kanske någon härifrån var där, finns ju en del huddingebor här!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]