Idag.
Vad ska ni & era kaniner göra idag då?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Idag ska vi ha en stor kaninträff på ängen där vi brukar vara. Jag ska ladda kameran och fota massor! Kommer bli superskoj. I övrigt ska jag nog mysa lite med Engla ikväll och inte göra så mycket mer. Vi som ska komma;
**Jesse:
**Sputtnick
Plexus
**Fanny:
**Embla
Emilo
Lina: _Limpan
_Nisse
Ellen: Ellen_95
Millan
Lillan
Sotis
Kajsa: SotisMillan
Lillan
Sotis
Jag: ciss
Engla
Sandra: ciindraLille Skutt
Och kanske Sandra E., vet inte om hon ska komma. Nisse är ju min och Fannys fd foderkanin men Lina ska ha honom idag. :-)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
jag har inte planerat nått spec.. men ska såklart mysa med ninerna och så… :)

Äntligen har det varit varmt så har varit ute med Hampus i sele. Min nya bur är här också. Sedan har bara jag och Hampus myst inför hans 1 års dag imorgon :)
du har inte skrivigt att jag heter ync. ?

jag har visat min kanins jenkas hopptallanger på en marknad med en kompis och hela hoppklubben:D
Jag har rastat Rufsan i sin Hage. Hon var jätteduktig och sprang genom alla tunlarna och hoppade lite hinder. Synd bara att hon inte vill bli fotad! ;)

#8 Herreguud vad sött! :D <33
**#8 Haha sköön bildxP
**
Jag och kaninerna har inte gjort så mkt idag. Niike verkade sur (?) så han ville inte gosa..:/ Kaninungen och Fia har fått vara ute i uteburen idag , första gången för kaninungen!<3 Ska ta bilder en annan dag. :)
Själv har jag städat hos marsvinen, städat hamsterburen och spelat fotboll.
#8 Gud så söt :D
- Mvh Emma
Igår vad jag på mina elevers dansuppvisning i Huddinge hela dagen :) Kanske någon härifrån var där, finns ju en del huddingebor här!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]