sy H-sele?
Hej, finns det ngn beskrivning på hur man syr ett H-sele?
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Fanns det inte en artikel om detta ? Eller jag kanske har fel, det kanske var bogsele jag har sett som en artikel.. ? :)
tror det var bogsele^^
Därför jag undra;D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
skulle oxå vilja veta :)
H-sele är ju lättare än bog enligt mig ;) Med hjälp av artikeln av bogselen kan du ju ta måtten på ryggband, mage, hals sen sätta ihop på ungefär samma sätt =) fattar du?:P
Mvh Alice och Morpen :)
Jag har H sele,min kanin älskar den! :D dock gillar jag inte vanliga kaninselar mna köper ifrån Citygross och djuräffarer! jag köpta rn koppel från City gross men sen kände jag att min kanin alltid pillade och bet på den,den var inte skön!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Om någon vill kan jag fixa en beskrivning, dock utan bilder eller bilder lånade från bogsele artikeln ;)
#5 H-sele är vanlig kaninsele.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
7# Jo det vet jag :)
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Jag vet att Ylva (pylva på ifokus) har en beskrivning på hennes blogg hur man gör.. Men vet inte om jag får länka den :S
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#8 Du skrev ju att du har h-sele men också att du inte gillar vanliga selar. Det var det jag inte fick ihop eftersom just att det är samma sak:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
10# ahha du menar så! :) hehe
#9 varför skulle du inte få?;) oftast vill man ju ha mycket läsare+massa posotiva kommentarer :)
http://pajaritoshk.blogg.se/2011/august/svar-pa-kommentarer.html#comment
Okej, här är den.. ;)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#13 okej, tack.. eller aa egentligen kanske inte till mig men tack haha :')
Såg nu att jag stava väldigt fel, ska ju självklart vara possitiva i min kommentar #12 ;)