Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 1177 ggr
mla0826
0

Ny hemsida

har gjort en ny hemsdia om mina kaniner. Gå in och kolla, skriv vad du tycker om det och lämna gärna tassavtryck eller kommentar i gästboken :)

hemsidan: smatassarna.webnode.com

Fridaaaa
0

Fin hemsida Skrattande

Höstiga färger.
Rekommenderar dock att du tar bort saltstenen jag såg på några av bilderna :) För det kan leda till urinsten & njurproblem.

Kuzja är bara för söt ^^ Eller ja båda kaninerna är sötaGlad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

mla0826
0

#1 Tack, dom har inte saltsten nu jag tog bort det för ganska länge sen men många foton är gammla och där finns dom kvar :)

BusBella
0

Där är du ju, undrade vart du tog vägen när din användare var raderad. Ska du ha någon kull snart eller har du något planerat?

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

mla0826
0

#3 nej jag har inga kullar i planer, tänker istället fokusera mig mer på mina två kaniner för jag har inte lika mycket tid nu

BusBella
0

#4 Okej.

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

[Ai-chan]
0

Hemsidan är helt okey. Dock tycker jag att den var lite rörig då jag tycker oftast bättre om "enkla" sidor eller hur man ska säga.

[Ai-chan]
0

Och sen så undra jag under kullar,

"Kull 1: Änglar"

"Änglar" , är det tema namn eller för kullen, eller är det så bara ändå?

mla0826
0

#7 det är tema namn för kullen

[Ai-chan]
0

Okey, inte så noga men ändå.. jag har aldrig hört talas om någon ängel som heter Kola, Stampe, Svartnos, osv. :) Dock har jag inte studerat så hårt om sånt där. =)

Fridaaaa
0

håller med #9, finns inga änglar som heter så? Alltså är det ju inte ett tema på kullen :P

mla0826
0

jaha jag har missupfattat det dära jag menar att kullen heter änglar men det har inget med var och ens namn att göra :) var lite otydlig där i början

Fridaaaa
0

#11 Fast, har man ett kull tema, t.ex blommor, då heter ju alla kaninerna i den kullen en slags blomma. Har man t.ex disneytema, heter alla i kullen något med disney :) Det är därför det heter "kulltema" :)

mla0826
0

#12 jaha okej då vet jag det till nästa gång :)