Ny hemsida
har gjort en ny hemsdia om mina kaniner. Gå in och kolla, skriv vad du tycker om det och lämna gärna tassavtryck eller kommentar i gästboken :)
hemsidan: smatassarna.webnode.com
Fin hemsida 
Höstiga färger.
Rekommenderar dock att du tar bort saltstenen jag såg på några av bilderna :) För det kan leda till urinsten & njurproblem.
Kuzja är bara för söt ^^ Eller ja båda kaninerna är söta
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1 Tack, dom har inte saltsten nu jag tog bort det för ganska länge sen men många foton är gammla och där finns dom kvar :)
Där är du ju, undrade vart du tog vägen när din användare var raderad. Ska du ha någon kull snart eller har du något planerat?
#3 nej jag har inga kullar i planer, tänker istället fokusera mig mer på mina två kaniner för jag har inte lika mycket tid nu
#4 Okej.
Hemsidan är helt okey. Dock tycker jag att den var lite rörig då jag tycker oftast bättre om "enkla" sidor eller hur man ska säga.
Och sen så undra jag under kullar,
"Kull 1: Änglar"
"Änglar" , är det tema namn eller för kullen, eller är det så bara ändå?
#7 det är tema namn för kullen
Okey, inte så noga men ändå.. jag har aldrig hört talas om någon ängel som heter Kola, Stampe, Svartnos, osv. :) Dock har jag inte studerat så hårt om sånt där. =)
håller med #9, finns inga änglar som heter så? Alltså är det ju inte ett tema på kullen :P
jaha jag har missupfattat det dära jag menar att kullen heter änglar men det har inget med var och ens namn att göra :) var lite otydlig där i början
#11 Fast, har man ett kull tema, t.ex blommor, då heter ju alla kaninerna i den kullen en slags blomma. Har man t.ex disneytema, heter alla i kullen något med disney :) Det är därför det heter "kulltema" :)
#12 jaha okej då vet jag det till nästa gång :)