?

Jag fattar inte heller…
Ellen_95: Du måste skriva din fråga;)

Asså jag har en dator som är jätte gammal! Den laggar alltid när man ska skriva en fråga! Ursäkta! Det jag vill fråga är: Min kanin Millan ska typ få ungar! För hon har gjort ett bo och lagt in päls! Ska hon få ungar?!
Det är jättesvårt att veta. När parades hon? Hur länge har hon alltså gått dräktig, om hon nu är det..?
Sen så visar dom på samma tecken när dom är dräktiga och skendräktiga så det är svårt att veta. Du kan ju känna efter om du känner några ungar i magen!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
min kanin brukar också göra bo, men det behöver inte brtyda att dom ska få ungar :)

Okej..Vi parrade henne typ för två veckor sedan!Men jag kan ju känna efter imorrn! Var och kollade nyss!
#6: Att hon boar så tidigt kan vara ett tecken på skendräktighet. Hon borde inte börja boa förän om 1 vecka ungefär. Slita av sig päls gör honan vanligtvis några dagar innan födsel, alltså i ditt fall kanske om 1½ vecka.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Enligt min erfarenhet, Som självklart inte behöver vara den rätta, så boar skendräktiga honor inom en vecka efter PARNING. INGEN av mina parade honor (ca 5 kullar/mån) har varit skendräktiga om dom boat efter mer än en vecka.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se