Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 546 ggr
bambiiii
0

ögoninfelmation

Idag så lekte jag med min kanin! och då såg jag en droppe vatten koppa ifrån ögat! jag torkade bort det,jag ska vänta 20 mn till och om det rinner mer vad ska jag göra då? han är helt normal! ska jag köpa något från apoteket! e det ögon infelmation! kan visa bild snart!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Zvintos
2

Att det kommit en liten droppe från ögat skulle jag inte oroa mig för. Det innebär inte automatiskt att det är ögoninflammation, utan då brukar det vara väldigt blött/kladdigt runt ögat. Någon droppe eller så kan ju komma, precis som det kan komma ibland på oss om man får in något i ögat eller ex om det blåser eller annat.

bambiiii
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ok men det kom igen nu! jag är Jätte orolig sitter här och darrar! kolla!

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Fridaaaa
0

Det är absolut inget farligt :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

bambiiii
0

3# ok! nu tog jag papper och doppade det i vatten,gjorde rent ogöt ordentligt torkare bort allt smuts! städade buren extra mycket! och nu sitter han på mattan och äter päron! ;)

natha-mjau
0

#4 skulle inte använda mig av papper, det är hårt/sträft och kan fastna ludd i ögat som kan vara obehagligt

bambiiii
0

jo men han blundade!

natha-mjau
0

#6 ta bomull istället, behagligare :)