Kanin iFokus

Kanin

Etikettsjukdomar
Läst 870 ggr
Salish
0

Rinnande öga

Hej! Min kanin har haft ett rinnande öga i flera år men jag har inte haft henne så länge. Jag har börjat droppa zilkeye i det men eftersom att detta verkar vara nåt kroniskt känns det inte som om det hjälper i längden? Hon går inte och kniper ihop ögat och det är inte svullet. Det ser jättenormalt ut förutom att det rinner från det. Ibland är det en lite tjock vätska. Någon som vet vad det kan vara? Hon är väldit pigg i övrigt, hoppar runt och verkar glad.

bambiiii
0

Idag fick min kanin oxå det! Gråter var köpte du medecinen!?

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Zvintos
0

Har hon så året om eller bara vissa årstider? Hade en hane vars ögon alltid rann under hösten och våren, men var jättebra under sommaren. Lösningen för honom var att han fick flytta in och då gav det sig ganska fort.

Salish
0

Jag såg henne för första gången i juni och det var så då också. Så det har runnit hela sommaren och även nu på hösten. Men vad förra ägaren har sagt så är ögat alltid så.

bambiiii
0

Försök göra rent den med vatten,torka bort rinnande vattnet! skyda ögat!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

natha-mjau
0

min kanin har oxå lite rinniga ögon ibland, det blir som torkat och då blir hon lite kal brevid ögat.
har provat saltvattenslösning, funkade bra, men sen har det kommit tillbaka.
hon är innekanin..