Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 379 ggr
[Niike]
0

Söker hona !

Hej^^

Ska köpa en kaninhona:) Men jag har inte bestämt mig riktigt än. Funderar på dvärgvädur… Den ska vara i den storleken ungefär. Har ni några förslag på trevliga, fina raser i den storleken?

Mvh Maja

ciss
0

Hermeliner! <333

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Tina-A
0

Ja.. Dvärgvädur? ^^

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

Hermeliner är jättesöta! Men jag tror inte jag vill ha en hermelin, vet inte varför…:)
Dvärgvädurar är så himla underbara o gosiga, men skulle vara kul att prova på någon ny ras. Har haft typ dvärgvädurar hela livet. Men de är ju fortfarande min favoritras:)<33 Andra förslag?? :)
Har kollat igenom några artiklar men sen börjar det komma upp Server Error in '/' Application eller nåt sånt, och då orkade jag inte kolla klart…Ska se om det funkar nu….

Men öös på med förslag, tack:D

malinroth
0

ett litet lejon kanske? urmysiga enligt mig :) sen gillar jag dvärghararna men vet inte riktigt hur dom ör förutom att jag tycker dom är väldit vackra…

KvirrZ
0

en Holländsk kanin kanske?
Annars kan du ju satsa på en dvärgvädur i en annan färg :)

- Mvh Emma

[Niike]
0

Tack för tipsen!

#4Har en löwen/lejonhuvad korsning nu, hon är jättego;)
**Någon som har bild på dvärghare?
**
#5 En holländsk kanin, menar du holländare då..? :D

Tina-A
0

Det finns 4 dvärgraser, hermelin, dvärghare, dvärgvädur och lejonhuvad. Såå du kanske ska testa en lite större kanin?

Det finns ju små raser också, som är lite större än dvärgraserna. Tex Lilla Silver!!!! :D:D ?? Eller så finns ju lilla chinchilla som också är lika söt som lilla silver :P Eller rysk kanin kanske, ser ut som californian men mycket mindre. Eller kanske en tan?

KvirrZ
0

#6 Precis, holländare är samma sak Holländsk kanin ^^

- Mvh Emma

[Niike]
0

#7 Lilla Chinchilla har jag läst om i en artikel, den är verkligen jättesöt!:) Har du någon artikel om Rysk Kanin?:D:D Tan:ar är så himla söööta också! Tack för tipsen Tina!;):D

[Niike]
0

#8 Okejs:D Tänkte så det inte var någon helt annan ras^^ Haha!

KvirrZ
0

#10 haha, det hade ju varit lite fånigt med en ras som heter holländare och en som heter holländsk kanin ^^

- Mvh Emma

Tina-A
0

#9: Nej, men den kommer nog! Läs om lilla silver ^^

KajsaM
0

Holländare, Vit lant, Svensk päls är bra :)

[Niike]
0

#11 Haha jaa…^^
#12 Har läst om den med.;) Är nog mer intresserad av chinchilla isf;P
#13 Svensk päls? :O :) Bild el Artikel om Vit Lant?

[Niike]
0

Hittade visst en artikel om Vit Lant^^ *blink*

Tina-A
0

#15: Vi jobbar rövarna av oss för att skriva artiklar om alla raser :P Allt för er ^^

[Niike]
0

#16 Haha, alla har sina egna uttryck:D MohahaxP Det är jättebra Tina, ni gör verkligen ett superjobb!:) Haha. Det är ju det ni är till för:D

[Niike]
0

Jag är lite sugen på en holländare^^ Så himla fiina! Men problemet är väl då att hitta någon skapligt nära mej GeneradRäcka ut tungan

Tribe
0

Vart bor du ?`

[Niike]
0

Ungefär i vimmerby, ligger i småland ^^ Svårt o förklara:)