Söker hona !
Hej^^
Ska köpa en kaninhona:) Men jag har inte bestämt mig riktigt än. Funderar på dvärgvädur… Den ska vara i den storleken ungefär. Har ni några förslag på trevliga, fina raser i den storleken?
Mvh Maja

Hermeliner! <333
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja.. Dvärgvädur? ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Hermeliner är jättesöta! Men jag tror inte jag vill ha en hermelin, vet inte varför…:)
Dvärgvädurar är så himla underbara o gosiga, men skulle vara kul att prova på någon ny ras. Har haft typ dvärgvädurar hela livet. Men de är ju fortfarande min favoritras:)<33 Andra förslag?? :)
Har kollat igenom några artiklar men sen börjar det komma upp Server Error in '/' Application eller nåt sånt, och då orkade jag inte kolla klart…Ska se om det funkar nu….
Men öös på med förslag, tack:D
ett litet lejon kanske? urmysiga enligt mig :) sen gillar jag dvärghararna men vet inte riktigt hur dom ör förutom att jag tycker dom är väldit vackra…
en Holländsk kanin kanske?
Annars kan du ju satsa på en dvärgvädur i en annan färg :)
- Mvh Emma
Tack för tipsen!
#4Har en löwen/lejonhuvad korsning nu, hon är jättego;)
**Någon som har bild på dvärghare?
**
#5 En holländsk kanin, menar du holländare då..? :D
Det finns 4 dvärgraser, hermelin, dvärghare, dvärgvädur och lejonhuvad. Såå du kanske ska testa en lite större kanin?
Det finns ju små raser också, som är lite större än dvärgraserna. Tex Lilla Silver!!!! :D:D ?? Eller så finns ju lilla chinchilla som också är lika söt som lilla silver :P Eller rysk kanin kanske, ser ut som californian men mycket mindre. Eller kanske en tan?
#6 Precis, holländare är samma sak Holländsk kanin ^^
- Mvh Emma
#7 Lilla Chinchilla har jag läst om i en artikel, den är verkligen jättesöt!:) Har du någon artikel om Rysk Kanin?:D:D Tan:ar är så himla söööta också! Tack för tipsen Tina!;):D
#8 Okejs:D Tänkte så det inte var någon helt annan ras^^ Haha!
#10 haha, det hade ju varit lite fånigt med en ras som heter holländare och en som heter holländsk kanin ^^
- Mvh Emma
#9: Nej, men den kommer nog! Läs om lilla silver ^^

Holländare, Vit lant, Svensk päls är bra :)
#11 Haha jaa…^^
#12 Har läst om den med.;) Är nog mer intresserad av chinchilla isf;P
#13 Svensk päls? :O :) Bild el Artikel om Vit Lant?
Hittade visst en artikel om Vit Lant^^ *blink*
#15: Vi jobbar rövarna av oss för att skriva artiklar om alla raser :P Allt för er ^^
#16 Haha, alla har sina egna uttryck:D MohahaxP Det är jättebra Tina, ni gör verkligen ett superjobb!:) Haha. Det är ju det ni är till för:D
Jag är lite sugen på en holländare^^ Så himla fiina! Men problemet är väl då att hitta någon skapligt nära mej 

Vart bor du ?`
Ungefär i vimmerby, ligger i småland ^^ Svårt o förklara:)