Kanin iFokus

Kanin

Etikettutställning
Läst 1289 ggr
dermot
0

Klubbmästerskap?

Vem får delta i klubbmästerskapet?

Fick en inbjudan via Facebook nämligen. :)

Antar att det är medlemmar i klubben som får tävla? Hur vet man vilken klubb man tillhör egentligen? Jag blev liksom bara medlem i SKAF, och sedan vet jag inte.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

CorneliaAndersson
0

Sätter ett tassavtryck här

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

dermot
0

Putt :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

kaningodis
0

Är man medlem i SKAF så är man även medlem i en länsförening. Sedan fnns det även lokalföreningar (de större länsföreningarna är då uppdelade i mindre delar).

Klubbtävling är till för medlemmarna i kluben som anordnar tävlingen. Ordnar en lokalförening en klubbtävlan så är de för den klubbens medlemmar.

Det står på bla inbetalningskortet vilket län osv man tillhör. Står kanske på KU också?

Kastanjegårdens Kaniner

dermot
0

#3 Okej, tack! :) Har för mig att det står Lund (skåne då), så jag antar att det är den klubben jag är med i? :)

// Anka

kaningodis
0

Tror ej det finns någon förening som heter Lund.

Bor du i Skåne, antar jag att du är med i Skåne läns kaninavelsförening. Skåne är uppdelat i flea lokalföreningar. Är det länsmästerskap så är det för alla i Skåne län men är det en klubbtävlan så gäller det nog en av lokalföreningarna.

Här hittar du lokalföreningarna:lokalföreningar

Kastanjegårdens Kaniner

dermot
0

#5 Hm, nehej, då får jag kolla upp det :)

Tack!

// Anka