Usch!?
Har Hugo lös här på golvet, o han har ju börjat kissa utanför Berits bur jämt å ständigt, o nu innan jag hunnit se att han kissat, så skulle jag kolla till honom o då sitter han å lapar i sig kisset! Är det verkligen normalt att kaniner slickar i sig sitt eget kiss ? Bajs vet jag ju, men aldrig hört om kiss ? Gör era kaniner så? Såg ganska otrevligt ut må jag säga ^^
Le4ona gjorde de imorse x'D Ganska sjukt men ändå :P XP
han kanske ville städa efter sig x) haha ^^
- Mvh Emma

#2 HAHAHAH xD
#2: Haha x'D
2: HAHAHAHAHA.
Jag har ingen aning.
Haha :)
;P Hehe
Han ville nog att et inte skulle finnas bevis ? ;)
Haha .. knäppa ni är ^^
Har ju faktiskt ett problem här höhö ;P Han är verkligen inge vidare trevlig, kissar o slickar i sig kisset, bajsar överallt i mängder! Haha ^^ Får verkligen hoppas att kastreringen dämpar det där en hel del (; Men kan ju passa på att fråga nu .. när han beter sig såhär, när han är lös så håller han sig runt Berits bur också, o är ja.. som tokig på henne :P Är det helt säkert att han är könsmogen nu så man kan beställa tid för kastration? Eller ska jag vänta ännu ett tag? Han är 4 månader o en vecka ^^

#9 Han är könsmogen ; ) Så betedde sig Buffis utan en tjej i närheten!! Men ring och hör med veterinär när de tiidgast kastrerar så bli det säkert bra.
Och de bättrar sig avseveär efter kastration, Buffis kan kissa nån gång och lite pluttar står man ju ut med när det handlar om 10 st på en kväll… kanske lite jobbigare med 40-50st på samma fläck inom loppet av 10 minuter!!?
Jag har aldrig varit med om att någon av mina kaniner lapat i sig sitt eget kiss! Vet inte alls vad det beror på men hoppas att det blir bättre efter kastrering. Det tror jag nog det blir!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#10 hahah, jo det är lite skillnad på 10 pluttar på en kväll o 50 på 10 min ^^ För det är verkligen så det är :P Ska ringa o höra med veterinären imorgon vad dom säger, jag har nämligen för mig om att de inte gjorde det tidigare än 6 månader för några år sen iaf..
Jo men sådär blev ju molle när han träffade leah också. sprang runt henne och bajsade som en galning. lät som ett flygplan gjorde han också :P
att dom dricker sitt kiss vet jag inte om det är normalt. hmm. jag har dock sett en schimpans dricka sitt kiss en gång :P Vi människor mår ju inte heller dåligt av att dricka vårt kiss faktiskt så det är nog ingen fara.
Efter du hastrerat honom lär det bli bättre.

Tror också att en kastrering kan hjälpa.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#12 Haha, ja visst är det lite skillnad på 10 och 50 pluttar! Vi har nu en liten sop som står i köket - sviterna efter tiden innan kastreringen! ; )

haha, lät ju mysigt ! Men det är säkert ingen fara. Helt "normalt" (;
Är själv grymt less på att min hona ska pissa utanför Loix's bur hela tiden. Mina hanar kissar aldrig utanför sina burar. Annat äre med honorna. Dom skvätter å har sig!
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Undrade precis detsamma imorse när jag såg min nyblivna kompis slickade upp sitt eget kiss.. Usch och fy, hehe..
Men å andra sidan e hon 4 månader nu.
#17 4 år gammal tråd.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.