Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 369 ggr
KajsaM
0

Fredag 4 Maj

Då var det Fredag och helg igen :)

Vad ska ni hitta på?

Trevlig helg och mys med era niner lite extra :)

KajsaM
0

Fredag

Vara hemma (Jippi!) och ikv sover jag hos mormor :)

Lördag

Luleå och sedan Sannas Middag. Kommer inte vara aktiv.

Söndag

Ev. hämta ny buren och sedan bara lata mig ;)

KvirrZ
0

Fredag
Rida :)

Lördag
Vet inte riktigt, plugga kanske -.-

**Söndag
**Till kusinen som fyllt 20.

- Mvh Emma

twinnie
0

Fredag
Ska ut till stallet lite senare. Sen ska vi ha myskväll hemma med familjen <33 Mysa med Moses MASSOR eftersom jag har ganska fullt upp senare i helgen (-:

**Lördag
**Plugga matte & träffa min systers nyfödda dotter Ella! <33333

Söndag
Åka och titta på Kaninhoppning & sen åka hem till Frida och träffa kaninungarna! :-)

En superhelg helt enkelt :-)

Roobyn
0

**Fredag
**Bygga ihop min nya utebur. Gosa med Daime. Ta ut Daime (Antingen i sele elr i rasthage).

Lördag
Vet ej.. Vara med en kompis? Hålla på med Daime… Nåt mer? ;D

**Söndag
**Tävla Kaninhoppning i Gulsippan. Jättekul! :D ;D

malinroth
0

Här ska vi försöka plugga lite granna och vara beredda på att åka upp till Kiruna då min syster är beräknad att föda sin lilla bebi på söndag :) kanske ker hem även om det blir senare om jag är duktig att plugga då jag kommer missa lite föreläsningar. Sen så ska jag förståss mysa massa med Ahlberg och Nelly (vovven) nu ska vi grilla lite hära efter att ha vart och badat i sjön brr..trevlig helg allesamman!

Horsepower
0

Fredag:Kanin.ifokus såklart,städa mitt rum,läsa i kanin faktaboken :P ,lyssna på musik,rita katter och kanske några andra djur,om jag hittar inga kan jag gärna rita av några av era djur om ni vill(ni får bilden när jag är klar isåfall)Kankse plugga till spanska,pyssla med min katt.

Lördag:Kanske rita igen,lyssna på musik,plugga till spanska och göra klart australien,gå och köpa lite kläder.sen hjälper jag mamma på jobbet,antingen imon elr ida,kanin.ifokus oxå såklart!!

Söndag:Gå ut med mamma och missy till skogen(kanske),Städa,springa Tynneredsloppet med 2 kompisar 5 km.och sen när jag komemr hem ska jag någ sitta och kolla på fashion House och kanin.ifokus självklart!!;)

[Quellii]
0

Ska strax till stallet, sen så kanske jag ska kolla på en Islandshästtävling i helgen, ska mysa med Mozart, fota om det är fint väder, Plugga (Nationellt prov i Matte B..), fixa till hemsidan och lite små pyssel :)

Tina-A
0

Fredag

Idag är det genrep för mina elever som har dansuppvisning i helgen! Ska snart iväg!

Lördag

Dansuppvisning (2st). Ska sitta och se till att alla gör som dom ska, hehe.

Söndag

Dansuppvisning (2st). Sen hoppas jag också på att få lite choklad från någon (får man säga så?) Hehe. Det fick jag förra terminen och det var sååå gott :) Dom är så snälla och ger mig lite presenter för att jag varit lärare.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KajsaM
0

Lycka till Tina och hoppas att du får din choklad ;)

Tina-A
0

#9: Tack :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

**Fredag:

**Kom nyss hem från skolan och har huvudvärk:/ Ska vila lite, käka lite godis, sitta vid kanin.if och så. Kanske går ut en sväng och myser med kaninerna.:)<3 Sen kommer min granne och vi ska förmodligen ut och fiska (kul!;D) och sen kanske vi ska tälta nere vid sjön :P

**Lördag:

**Ingen aningxD Men det blir nog att hålla på med kaninerna och hjälpa pappa att renovera hönsgårdenxP Haha. Sen vid typ 4-5 ska jag till en kompis och till en stuga som hennes familj har. Kul!

**Söndag:

**Fotbollsmatch…Annars vet jag inte. Ska nog bara vara hemma o slappa, mysa med ninerna o plugga om jag orkar ^^,

Frida-L
0

Fredag:

Tjejmiddag hos min kompis som fyller år :)

Lördag:

Ta det lugnt. Inget speciellt planerat.

Söndag:

Gudstjänst på morgonen (bläääää, håller på att konfirmera mig)Matilda kommer hit och tittar på ungarna :)

__iE
0

Fredag: Ska till en kompis ikväll med en till o kolla på film o mysa :)

Lördag: Fest hos en kompis som fyllt år :D Måste nog plugga innan o sen kanske upp till en ridtävling :)

Söndag: Plugga o lata mig ;D

amand
0

Fredag

Har ridit och gosat med djuren ;)

Lördag

Rida på morgonen vid 7-tiden. Sedan ska jag vara med djuren, slappa, se på tv, vara online på kanin.ifokus m.m.

Söndag

Slappa, vara med djuren, vara online på kanin.ifokus m.m.

myriis
0

Fredag:
Nyss varit och handlat kläder.. :P Hittade en del fynd ^^ Samt lite priser till lördagens tävling. Sen tränade jag lite agility med Enya, bestämt nu att jag ska få tävla henne efter hennes kull!

Lördag:
Ev. gå och titta på kompisens Dansuppvisning. Ta det lugnt.. städa m.m.

Söndag:
Tävla i Gulsippan.

SaraB
0

FREDAG

Gå ut med Felix, grilla, mysa med Molly.

LÖRDAG

Hämta smörgåstårta, städa, förbereda för min konfirmation på söndag. Gå ut med Felix, gosa o städa för Molly. Min farbror och faster kommer. :)

SÖNDAG

JAG KONFIRMERAR MIG! :)
Fika o mat hemma hos mig, släkt o vänner kommer! ;)

Frida
0

Fredag
Varit på nya jobbet och sedan åkt hem till en gammal kursare och varit ute på grönbete med våra niner - min Anki och hennes "Raggsocka" (fast på turkiska då, minns bara inte vad det hette). Resterande tid lär gå åt till tvätt, mat och plugg.

_Lördag
_Inget bestämt, förmodligen en tripp till tatueraren för att fylla i lite linjer på min drake. Och helt oväntat: ännu mera pluggande.

_Söndag
_Jobba och sedan plugga lite till =/

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Prizma_o_Kristall
0

Fredag: Inte så mkt,, vara inne på ifokussajterna och marsvinsspelet.com….

Lördag: Hundträning, ev gå på modevisning i Vetlanda… Härlig sovmorgon!!! :)

Söndag: Hundträning och plugga. Härlig sovmorgon!!! ;)

KajsaM
0

Hampus fick även komma ut i sele på gräset eftersom att han kommer sitta i buren hela dan imorgon. Han älskade det!

Tiggros
0

Fredag: Ridit och pysslat med djuren. Även varit och tingat en kaninunge.
Lördag: Skall träna inför uppvisning av cadrill i det nya ridhuset.
Sön: Inte så mycket. Åka tillbka till skolan som man inte gick till denna veckan + rida