Födda kullar-spännande
Jag har nu en kull på 5 typ minirexar på snart 5 veckor och en ny kull på 5 dagar gamla där det blev NIO ungar, blandning dvv/hermelin, alla japantecknade på något vis. Hon är helt makalös den honan, i förra o första kullen fick hon 10 styckn med en dvv hane men 4 tog vi bort för de var för ynkliga och så de andra skulle klara sig bättre.
I denna kull mår alla ännu bra iaf de är sååååå fina. Jag har aldrig tagit just den blandn. förut så det ska bli spännande, bäda föräldrarna är ursnälla fina djur
bilder kommer
Oj vad kul!
Kommer ihåg den här spänningen man har när de inte öppnat ögonen och fått så mycket päls än, gud vad nyfiken man är. Min ena hona fick sin första kull för ett tag sedan nu, sex ungar blev det. Alla dem klarade hon galant, en perfekt mamma är hon allt.
Lycka till med de små! =)
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
Tass ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Vad kul!
Ojojoj! Det var då inte lite bebbar! 
Lycka till med sötnosarna! Väntar på bilder.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tack!
De är 8 dagar idag, de yngsta och alla nio som föddes lever och är välgödda och så otroligt fina färger och japantecknade, bilder kommer efter helgen då jag ska resa bort imorrn!
Varning för söta ungar då
Tass ;D
#5 Oj det var inte några bebbar det. Hoppas du har tillräckligt med burar, inte lätt att sälja kaniner i slutet av december :P
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå
Tass :)
Kramar
Linda & Djuren
Tass! Va roligt med så många ungar i en kull! ^^
Färger på föräldrarna?
gulsvart japantecknade båda två, med andra färger bakåt
dvv mamma och hermelin pappa
#21 är det samma kanin som på första bilden??? hane??
#23 Ja det är samma en liten kille ja, framåt och sockersöt, miniliten!