Kanin iFokus

Kanin

Etikettkullplanering
Läst 622 ggr
bambiiii
0

Kanin hona

Löper en kastrerad kaninhona?

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Zvintos
0

Kaniner löper inte överhuvudtaget såsom ex hundar gör. Kaniner brunstar. Men oavsett så nej, en kastrerad kaninhona brunstar inte eftersom vid en kastrering tas de könshormonsproducerande organen bort (äggstockar och så livmodern).

bambiiii
0

Okej,tack så JÄTTE MYCKET! jag hoppas jag får skaffa en hona Till min pojke Bambi! :)

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

[Cameliont]
0

Såg att Ninnakm säljer en kastrerad hona…

bambiiii
0

Vem e det? jag har en fråga Bambi är inte kastrerad vad kommer det att hända om man sätter ihop de kommer han alltid att försöka para sig,eller går det bort efter några försök? kan det vara möjligt att han bara nosar på henne och blir hennes vän?

Zvintos
0

#4: Risken finns att han kommer vara på henne trots att hon är kastrerad, så bäst är att även kastrera honom i sådana fall. Det är lugnast för båda. Glad

bambiiii
0

5# hela tiden eller? jag har sett att det finns kaniner som helt enkelt bara nosar och kelar med varandra! kan det vara så? :)

spacesheep
0

#6 De är med största sannolikhet kastrerade. Men visst finns det kaniner som inte intresserar sig för det sexuella, har själv haft en men det brukar vara väldigt sällsynt. :)

Fridaaaa
0

Bättre att kastrera hanen än honan, eller då båda.
Att ha okastrerad hane med hona fast hon är kastrerad är inte alltid bra då hanen kan försöka para sig med honan ändå, vilket är jobbigt för honan.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.