Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 4175 ggr
Tarja
0

Kaninraser ?

Hej !

Hejsan :) Jag skulle tycka att det var kul om alla som har en / flera kaniner kunde sätta in en bild , ras och kanske skriva nån rad lr 2 om ens kanin / kaniner . ^^ Ex . *bild* Min kanin heter Fluffi och hon är en lejonhuvad dvv som gillar att äta morötter och busa . :)

Haré Bra :')

PaaatyPalm
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville kallas han men heter igentligen Silvergläntan's Whisper of the heart han är en madagaskarbrokad dvv. Han gillar o vara ute o springa och hatar morötter och andra grönsaker ( han kissar på de, vart än jag lägger de/har de )

Bilden är jätte dålig, den är tagen med mobilen.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

Zvintos
0

Den här damen heter Kråkbackens Järnsaxa och är en järnblå belgisk jätte på 1 år & 7 mån och ca 8kg. =)
Jättego tjej som älskar kel och att pussas. ^^

jusse
0

Putte -  Tankanin, hane på 2 år, =)

jusse
0

Saga - Köpt från djuraffär, förmodligen hermelin. 7 månader. =)

Tarja
0

Ååw , vilka sötnosar !! :)

Fortsätt gärna att lägga in flera ! Även bilder på mina kaniner kmr .. :)

ciss
0

Ytterstforsens Engla Escada, "Engla". Hermelin fuchs, blå brokad, lite över ett år. Hur trevlig & charmig som helst, den mysigaste kaninen jag träffat på!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Escalone Jackpot av Ytterstforsens, "Essy". Korsning - 50% hermelin fuchs, 25% lejon och resten dvärgvädur. Ett litet energiknippe med massor av spring i benen!

www.frihetenskaniner.se

EllinorK
0

Hej det här är en bild på min kanin Troy som bebis, han är 2 år i maj och älskar tjejer och mat.

Har flera andra kaniner men tycker de räcker att visa upp denna, hihi :)

ciss
0

Rönngårdens I hate Jimmy Page, "Jimsan". Hoppkorsning, ljus svart/gul japantecknad brokad. Ägs av Lina/Rönngårdens, hon bor bara här på foder. Jättefin liten skrutt som har totalcharmat mig :)

www.frihetenskaniner.se

BusBella
0

#2 Jättesnygg belgisk jätte det där Tungan ute

Mind your language.

/Emma

Medarbetare på Exotiska djur och Chinchilla

Zvintos
0

#10: Kan bero på att tråden är gammal och sidan där bilden låg på finns inte längre, och tydligen väljer den då egna bilder som "substitut", vilket gör att det kan bli helskumma bilder istället.