Bröstsele
Är det någon här ute som vet någon som säljer bröstselar i storlek smal? Tack på förhand!
Kram Emelie och djuren!<3
Jag har en , jag pm:ar :)
Mvh Alice och Morpen :)
trocoderos (stavning) har :)
#2 men dem har inte i storlek small ;)
#2 Inte i storlek small ;)
Jaha XD
Råkade skriva storlek smal där uppe men menar förståss small :)
Har inte trocaderos det längre? :O
Det får dem till att skaffa innan januari igen måste ha nya selar :D
oj råkade se fel med några bokstäver…..ursäkta
lite nyfiken….
vilka för/nackdelar sär det med en bröstsele?
bara sett bild på en…tyckte den såg krånglig ut. =/
#7 Nej det har hon inte :O
#8 De är bra för dragiga kaniner har jag läst, har en springig och lite små dragig hermelin blandis här hemma som jag skulle vilja pröva en bröst.sele på :)
#8 samt att den är typ "omöjlig" att rymma ur :) eller man kan säga, det är den selen som det är minst chans att kaninen kan rymma ur :P
#10 Jaha, tänkte väl nästan att det var något sådant..
Använder bogsele och är nöjd inte varitr med om större problematik en rymmning (tuggade sönder bogremmen) men det var en vuxen kanin så var ingen fara han tyckte jag var dum i huvudet att sätta honom i koppel när vi var ute och majade xD uppmärksamhets tokig^^
#9 hoppas det går bra med din hermelin annars tror jag bog sele kan funka de finns ju i small och är också m,ilda när kaninen drar iväg. jämnför med vanlig H-sele är den ju mild och inte krånglig att få på.
Älskar bröstsele! Har själv en harkorsning som drar som tusan (och då menar jag verkligen drar). Hade bogsele innan, som i och för sig funkade men ville prova bröstsele. Funkar mycket bättre på honom, och jag märker på honom att han tycker att det blir mildare och behagligare.
#11 Jo jag kör på bogsele till honom nu men vill hemskt gärna pröva på en bröstsele!