Medlemsskap SKAF/utställning
Hejsan! Jag får hem en kanin den 7/12 och funderar på om jag kan ställa ut henne den 18/12 så skaraborgs KAF har klubbmästerskap. Jag bor i Göteborg så det kanske inte går? Jag borde väl kunna vara med på deras riksutställning den 7/1 ändå?
Känns mer aktuellt att vänta till 2012 med att bli medlem i SKAF, än att betala nu, speciellt om jag inte kan vara med på den utställningen i år. Hinner mitt medlemskap in i tid för att jag ska kunna anmäla till utställningen den 7e?
/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus
Ny medlem som betalar avgift sista kvartalet är medlem hela nästa år. :)
Mvh Järnskogens kaniner
Efter Regn Kommer Solsken
Ja men då så! Fast jag kommer ändå inte kunna gå med i Skaraborgs KAF och ställa på deras KM va?
/Karin
Eh… Det står bara att jag ska fylla i län, jag bor ju i Västra Götaland men ska jag fylla i Göteborg och Bohuslän där då?
/Karin
#2 kanske är dum. men fattar inte vad du menar?
Mvh Järnskogens kaniner
#3 om man tittar på vad det kostar per län så står det ju faktiskt göteborg och bohuslän. så jag antar att du ska skriva båda :)
Mvh Järnskogens kaniner
I #2 funderar jag över om jag kommer kunna ställa den 18/12 då detta är ett klubbmästerskap. Fast tror inte det själv. Bättre att vänta till 7/1 ändå.
I #3 funderar jag över om jag ska skriva Göteborg och bohuslän på "län" i medlemsansökan eller västra götaland (för det är där Göteborg egentligen ligger)
/Karin
Äsch, hon är för liten för att ställas ens i ungdjursklass då upptäckte jag just… Får vänta till mitten av februari innan jag kan ställa henne.
Men frågan kvarstår om vilket län jag ska skriva.
/Karin
I medlemsansökan är det ju det län du blir medlem i, och i de olika länen finns väl inte Vä.Götaland? (orkar ej gå in och kolla nu)..
Caroline Nygren
http://queenskaniner.weebly.com/ *Registrerat i SKHRF*
Man måste inte skriva det län man bor i, utan har faktiskt möjligheten att välja ett annat län om man vill.
Tack för svaret!
/Karin