Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 508 ggr
ciss
0

Rabb-it.se

Nu har vi äntligen skickat iväg våra beställningar från www.rabb-it.se! Jag visade några kompisar sidan och vi beställde ett gäng bogselar. Totalt blir det 605 kronor utan frakt och så. Vi beställde inte samtidigt men ungefär samma dag om ni undrar. Såhär blev det; (bogselar)

Sandra:
Liga, dvvkorsning lux: Småblomma
Stampe, korsning madagaskar: Ljusblå
Mia, dvvkorsning viltgrå brokad: Ko 

Ellen och Kajsa:
Sotis, dvvkorsning svart: Ljusgrön
Millan, korsning madagaskar: Cerise
Lillen, korsning madagaskar: Rosa

Fanny:
Embla, hermelin svart manteltecknad: Mörkgrön
Embla, hermelin svart manteltecknad: Turkos

Charlie:
Emilo, hermelin madagskar: Grå

Jag:
Engla, hermelin fuchs blå brokad: Vit
Engla, hermelin fuchs blå brokad: Purpur

Har ni beställt från rabb-it någon gång? Vad tyckte ni om selena? Vilken färg? och storlek beställde du? SKRIIIV!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Elina.
0

Ja, jag har 2 selar från rabb-it, en bog- och en H-sele. Jag tyckte inte att selarna var så bra.

Tina-A
0

Jag har aldrig beställt där ifrån.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ciss
0

#1: Varför tycker du inte det?

www.frihetenskaniner.se

Elina.
0

Jag tycker selarna är för tunga, metalldelarna är lite väl stora och tyget är rätt styvt. På H-selen så var ryggbandet aningen långt.

KajsaM
0

Jag har bestället 2 bogselar. En gul och en ljusgrön. Jättebra föruton att snöret runt magen var för långt.

[Niike]
0

Har aldrig beställt selar. Tycker att det är bättre att köpa i djuraffär, då man lätt kan gå dit och visa om något var sönder när man köpte det eller liknande. :) Men det kanske finns mer att välja på på nätet:P

Frida
0

Köpte två selar och tycker liksom Elina. att de är en aning för tunga. Men min lilla Anki tycks inte bry sig det minsta trots att selen är för stor (för långa band). Althalus däremot hatar sin och accepterar den enast när han sitter still i mitt knä.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

ciss
0

Tramptass; Köpte du bog eller h-sele?

www.frihetenskaniner.se

SaraB
0

Jag har beställt en bogsele, babyrosa, den funkar perfekt ^^