Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 734 ggr
Lumos1
0

(K) Ute bur 2 plan

Hej allihop!Har märkt att marknaden för begagnade fackburar inte är så stor, jag söker en stor bur som ska stå inne. Just nu har jag en som funkar bra men letar ochså efter en till kanin som ska bo nya i buren tillsammans med min gullegris:)

De ska altså finnas 2 stora fack, gör inget om det är lite nedgånget eller liknande för jag kan skruva och putsa där det behövs!

Finns i Göteborg

Söker altså även efter en kanin till men buren får komma först så det finns plats för en till:)

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en vångingsbur (2 fack) som jag kan tänka mig sänka priset på vid köp av kanin :)

Buren passar dvärgkaniner under 3kg. Kan kolla upp de exakta måtten alldeles strax.

Finns i Skåne, dock "/

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lumos1
0

Tack för svaret!Hade egentligenen tänkt mig en lite större men den är fin, läs gärna min nya annons om kanin köp. ska kolla din hemsida, men letat ju i fösta hand efter en kastrarad hona som ska bo i buren.

dermot
0

#3 Okej, det förstår jag :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

DjurTjejerna
0

#1 har du kvar den

Super intresserad bor också i skåne

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Lumos1
0

Letar fortfarande, har nu en sjukt stor bur här så kommer lägga upp en bytes annons ist.

Jättebra om någon tar bort detta så gör jag en ny tråd om detta.