Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 1737 ggr
saga97
0

söker avelshane

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

söker en kaninhane till min madagaskaskar tjej jag söker alltså en dvärgvädur, lejon , hermelin eller blandras har du en så maila

sagae2008@hotmail.com

eller ring

0857150767 kl. 14:40-22:00

alla djur är lika värda .. SÄG NEJ TILL ÄKTA PÄLS !!! / sagis 13 år

REXbunny
0

en sån fin en

ta en titt i aveldjur utlånas tråden

Mvh/ REXbunny

Medarbetre på minecraft ifokus

[_annaH]
0

Vart finns du?

Teddyvide
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är det kaninen på bilden som är honan? Den kaninen är nog inte madagaskar då den är helt utan mask och slöja. Tycker mig se att den har viltzooner så kanske viltgul brokad. Fin tjej iallafall.;)

Weinertecknade dvärgteddys i olika färger

www.storkebodaskaniner.weebly.com

[myran96]
0

#3 håller med dig helt och hållet att hon mer ser ut som viltgul än madagaskar! :) Men brokad är jag osäker på. Jag tycker hon mer ser ut och vara manteltecknad :)

Tassle
1

Jag har en underbar kille här hemma som jag kan tänka mig att låna ut.
Lejonhuvad Dvv, dock inte helt renrasig.

Härligt temperament har han, så ungarna blir då främst kelkaniner, men har för mig att hans pappa är hyfsat duktig hoppare.

Förutsagt att jag får tjinga en unge från kullen ;)

Mvh,

/Linn R, Tassel's kanin- och gerbiluppfödning.

Teddyvide
0

#4 Brokad och manteltecknad är ju samma anlag och vad jag ser så tycker jag inte att den ser ut att ha någon tydlig mantelteckning utan bara någon vit fläck här och där. Själv skulle jag kalla det brokad då.:)

Weinertecknade dvärgteddys i olika färger

www.storkebodaskaniner.weebly.com

Zvintos
0

Ett tips? till trådskaparen: Kolla in den nålade tråden "Avelsdjur utlånas". Där finns länkar till trådar där hanar (och honor) lånas ut. Dessa är sorterade efter län, för att göra det enklare att hitta. Så kolla i någon av dessa också.

Fridaaaa
0

TS: om det är kaninen på bilden du söker hane till, måste hanen vara enfärgad, för man ska inte para brokad+brokad, mantlad+mantlad eller brokad+mantlad, får då kan det bli vitscheck (finns en artikel om det här på sajten)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

imsuchadiva
0

Jag finns i Arboga, har en lejonhuvad madagaskar hane ( lejonhuvad kanin och inte en lejonhuvad dvärgvädur. )
Vi finns i Arboga.

Mejla fredrika.lidman@gmail.com om du är intresserad.

saga97
0

den på bilden är inte hon det är en av hennes ungar som är 8 v den ska inte avlas utan min ettåriga hona ska ha ungar

saga97
0

jag finns på djurö , värmdö

CorneliaAndersson
0

Har en hermelinhane på lite mer än 1 år.. Viltgrå.. Snäll. Har stamtavla..Hoppar lite gran med god teknik. Finns i Skåne:)

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Lillhems Kaniner
0

#6 Kaninen på bilden är mest troligt manteltecknad. Hade det varit mkt vitt så hade den kunnat vara brokad men det ser ut att vara manteltecknad men undertecknad (alltså mkt färg).

Viccan92
0

Jag har en svart dvv hane på 2år. Mycket snäll och social kille med mycket energi. Har fött upp honom själv. Han bor i blekinge. Jag har även hans farfar hemma och har även ägt mormor, morfar, pappa och mamma så jag vet vad han har för färg i släkten. Bilden är från i somras då han var ganska solbränd. Han är svart nu när han har fällt all sommarpäls.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

[Airo]
0

Jag har en Viltgrå Dvärgvädurs hane på 3 år .

Underbart temperament , pussas jämt , är som en hund i trädgården . 
Finns i Ljung/Herrljunga , Västra Götalands län . Glad

dermot
0

Jag har en bourgognefärgad dvärgvädurs pojk om du är intresserad :) Bor i skåne!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

DjurTjejerna
0

Jag har en om intresset fortfarande finns!

Mvh Stephanie

Medarbetare på Cockerspaniel.ifokus

Smågrå
0

Vart bor du? Jag har en jättetrevlig dvv hane av färgen White blå, finns i Södermanland.

Smågrå
0

Vart bor du? Jag har en jättetrevlig dvv hane av färgen White blå, finns i Södermanland.

saga97
0

jag bor på värmdo , djurö