Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 2088 ggr
bambiiii
0

kaninbädd

Hej! min kanin hoppar på soffan och han gillar att mysa på  den så jag tänkte att jag skulle sy en jätte stor kudde som han kunde hoppa på och mysa och till och med gräva i den! vad tycker ni?

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Fridaaaa
0

Ja så länge han inte gnagar på den så :)
Men se till att ha ett material som man kan tvätta i tvättmaskin eftersom det lär komma kiss osv på den ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Det blir säkert jättemysigt för kaninen! :)

Se till så att han/hon inte biter på kudden bara :)

bambiiii
0

ok tack! anledningen att han inte får vara på soffan oftast är att han springer och gör skutt i luften och då fasten hans klor i soffans tråd typ och sen sliter han av tråden så han får ont i tassen och sofan blir förstörd! :) så jag tror att det är bäst med hans egen soffa eller kudde! haha! :) :p

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Fridaaaa
0

När jag har kanin i soffan brukar jag lägga ett gammalt lakan eller liknande så att det inte finns risk att dem river osv i soffan. Ett tips?!:D

bambiiii
0

ok tack! en sånn soffa har vi så det är lätt att tassen fastnar i den! http://www.bromollamobler.se/lido-divansoffa-p-554-c-176.aspx

2# ja det kan jag göra! :D

Fridaaaa
0

#5 Ja kaninklor har lätt för att fastna i soffor, men som sagt, ett gammalt lakan, tjock filt eller liknande kan man ju alltid i soffan :)

bambiiii
0

a det kan man faktist men jag tror att det blir bättre med egen kudde för då kommer han att dra kudden överallt med sig om han kunde dra soffan så skulle han göra det oxa haha!

[Cameliont]
0

Fleece är bra till kaniner eftersom det inte har långa trådar, ifall det skulle hamna i magen.

bambiiii
0

förlåt att jag lägger till en sak till men ger ni julklappar till era kaniner för jag tänkte sy en kudde och köpa en leksak! vad ska ni göra?

Fridaaaa
0

Jag ger mina bara någon extra gosak, blir för dyrt annars

[Cameliont]
0

#9 Mina har julafton fär jämnan, älskar att köpa nya tillbehör och leksaker.

elinab
0

Tror din kanin skulle bli jätteglad för en egen kudde!

Jag hade en till min som han älskade. Han grävde i den, bet lite och kissade ibalnd. Jag slängde den till slut för den hade blivit lite väl äcklig. Han är rumsren i övrigt men just kudden tyckte han var en bra extratoalett. Tror han tyckte det ökade mysfaktorn att den luktade kiss.

Vill precis som #8 tipsa om fleece till kudden/överdraget. Mindre farligt om kaninen börjar tugga i sig materialet. Mjukt och skönt också :)