Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 534 ggr
Zvintos
1

Vilken helomvändning!

Jag är lite halvt i chock just nu, samtidigt som jag är otroligt glad! Hade ju precis satt ut min Ulva på annons. Anledningen var att hennes osäkerhet blev större och större här hemma, som om det var något hon inte riktigt kunde släppa. Var ut för att ge kvällsfodret för en liten stund sedan och den här gången gick det inte som det brukar. Normalt sett brukar grabbarna hänga på luckan medans Ulva avvaktar lite. Den här gången står alla 3 vid luckorna! Förvånad Öppnar åt henne och hon sitter snällt kvar och låter sig klappas, samtidigt som hon blundar och riktigt njuter av att bli klappad. Låter sig snällt lyftas upp och bli gosad med. Sätter ner henne igen och hon sitter bara och tittar på mig och väntar. Kyss Så idag är en otroligt bra dag!

NaDa...
0

Oj vad bra!
Hoppas att hon börjar trivas ennu mera så att du inte behöver sälja henne :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

Fridaaaa
0

Hon kanske ville säga att hon trivs bra hos dig och tänker minnsann inte flytta? hehe Skrattande Roligt att hon börjat visa framfötter igen.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dermot
0

Åh gud så kul!! Jag såg din annons, och var ledsen för din skull. Men vad roligt att hon ändrat sig, nu hoppas vi att det håller i sig! Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Zvintos
0

#1: Har det väl släppt såhär pass mycket, så tror jag bara det lär gå framåt. Glad

#2: Hehe ja, hon kanske "fattade piken". Skrattande

#3: Absolut hoppas vi att det håller i sig. ^^

Borgbackens
0

Hoppas på att hon förblir så då! 
Håller tummarna! :)

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

Lillhems Kaniner
0

Åh va skönt!

Har/haft samma problem med en hona. egenuppfödd tom som inte vill att ja ska ta i henne. har haft teorier om att det har något med synen att göra då hon är zobel brokad. Har provat flera olika burar med henne men inget har funkat. Har flera gånger varit nära att ta bort henne men inte velat då hon är dotter efter en favorit hane som ja fick ta bort.

Ja är så glad att ja inte tog bort henne då hon för ett par veckor sen lät mej klappa henne lite på huvudet å idag fick jag tom klappa henne på hela kroppen. Sån otrolig känsla! Verkligen tår i ögat :)