Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1896 ggr
Tarja
0

Klotterplank #158

Klottra på! Glad

Tarja
0

Såg precis min fina syster, och världens sötaste systerson på tv Kyss

Borgbackens
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Gosh, 3 veckor kvar tills jag får hem mina fina teddysar! Skrattande

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

[Kanintokan]
0

#2 vad kul! Jag längtar efter bilder på sötsakerna :) Spännande att få veta hur dom är i temperamentet osv ;)

[sstorm]
0

Blir jätte glad om folk går in och gillar (röstar) på min bild!

http://metrophotochallenge.com/se2011/view/8c2j

Bamse 08
0

nu är det 3 dagar kvar :D

What doesn't kill you makes you stronger.

Inaarah
0

Kom precis in efter en lång powerwalk - alltid lika skönt, speciellt när allt är ett virrvarr. Det som just nu tar mest energi är väl gymnasievalet, om än det är ett tag kvar. Åker i alla fall ner till Gymnasiemässan i Göteborg imorgon, vilket känns ganska skönt då jag förhoppningsvis kan få lite klarhet i om den linje jag vill gå är öppen alls, haha. I annat fall får det bli samhäll beteendevetenskap eller ekonomi, men det återstår att se.

Nu tänkte jag försöka plugga lite, prov i samhällets ekonomi (komiskt) på fredag…

KaninPiggelin
0

TASS :D

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Zvintos
0

Så skönt att träna, men ingen höjdare när träningsvärken kommer dagen efter. Tungan ute

Fridaaaa
0

#5 Till vad? Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Bamse 08
0

#9 Tills jag ska till New York Skrattande

Nu är det 2 dagar kvar :D

Fridaaaa
0

#10 Just det ja hehe :D

[ninnakm]
0

Shit vad fin Aron var idag, nu gäller det bara att det håller i sig tills KM imorn!

Dipsie'n'Poo
0

Träningsvärk efter boxning på gympan. Skönt att det är fredag imorgon. Glad

/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.seHjärta

[h-malm]
0

Imorgon blir mina små sötpluttar 1 vecka!

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fröset i natt! Kallt :S

Inaarah
0

-4 och orientering senare i eftermiddag. Känns inte som en höjdare att springa i skogen tre timmar. Usch och fy!

Borgbackens
0

Usch, hemma & sjuk idag!
Vet inte vad jag ska hitta på..

Hälsningar Johanna ~

kaningodis
0

#17 Vila? :P

--------------

Hösten är verkligen här nu! Brrr, det börjar bli kallt ute nu :S

Vart tog våren & sommaren vägen?!

Kastanjegårdens Kaniner

Fridaaaa
0

#18 Försvann med ilfart :( kall eländes vinter framför oss…

kaningodis
0

#19 Ja och det känns riktigt trist…jag är nog allergisk mot kyla :P

Kastanjegårdens Kaniner

Fridaaaa
0

#20 Me to Flört

Zvintos
0

Mina pälsklingar. ♥ Och så jag såklart. Tungan ute

Bamse 08
0

New York here i come! Skrattande

Imorgon säger det boom så är man uppe i skyn Tungan ute

kaningodis
0

#21 Kom på vad botemedlet är då --> Flytta till varmare breddgrader ;-)

Det skulle vart riktigt skönt att åka utomlands under vintern (fast vill åka tillbaka under julen, för vill ha en vit jul :P).

#22 Mysbild ^^

Kastanjegårdens Kaniner

Fridaaaa
0

Inte alls söta?

Borgbackens
0

#25, Söta!
Min lillasyster gick föbi & sa, "Söta gossedjur!", haha.

Hälsningar Johanna ~

Fridaaaa
0

#26 Haha kaninen är nästan som ett "gossedjur", så lugn och snäll så man kan nästan tro det ibland att han är det haha :D

[BonnieL]
0

Det var ett tag sen jag skrev här, saknas!
Vilka ska titta på idol ikväll då? :D (Och missa inte Ulrik på Världens barn galan på SVT, hehe)

Borgbackens
0

#28, Här är Idol igång! :)

Hälsningar Johanna ~

Inaarah
0

Ska strax sätta mig i soffan framför Idol - kvällen har spenderats med plugg och annat skolrelaterat. Blir perfekt med en lugn kväll, för imorgon blir det Göteborg! :)

LoveYourRabbit
0

Ifall man vill få sig ett gott skratt… Skrattande

Somriga hälsningar från Vilma

Uppfödning av hoppkorsningar i liten skala, Conejos Hoppkaniner ♥
Conejos Hoppkaniners blogg

"Lev livet, det visas inte i repris."
Sov gott min flicka, 27 april - 4 juni

Bamse 08
0

Herre gud vad tomt det känns här hemma!Rynkar på näsan

Idag lämnade vi in Bamse på ett smådjurpansionatet, gud vad jag saknar honom ♥

Alltid när jag kommer hem brukar han hoppa fram till bur kanten och vilja bli gossad med, min lille plutt ♥

Men jag får hämta honom på söndag Skrattande

Borgbackens
0

#31, Hahaha xd

Hälsningar Johanna ~

Ebba-Ö
0

#31 Fast kolla inte på den samtisigt som du har cola i munnen för då går det riktigt illa. Det gjorde jag Obestämd

LoveYourRabbit
0

#33 Den är bäst xD

#34 Haha, nej det ska jag nog inte göra x)

Somriga hälsningar från Vilma

Uppfödning av hoppkorsningar i liten skala, Conejos Hoppkaniner ♥
Conejos Hoppkaniners blogg

"Lev livet, det visas inte i repris."
Sov gott min flicka, 27 april - 4 juni

[ninnakm]
0

Okej poäng i Tierp, hanen 93p avdras för ojämn färg, honan 92p avdrag för vita hår, gula tassar och långa klor (missförstånd mellan mig och syrran, hon skulle klippa klorna och låta henne va inne igår)

Borgbackens
0

#36, Grattis! :)
Skulle också vilja dit.. :/

Hälsningar Johanna ~

Luckyt5
0

Red Norbert på Handy Horse idag. Vi skulle hoppa 40 cm. Och allt gick jättebra, men efter det första hindret snubblade han och jag ramlade av för första gången. Men jag satt upp igen och gjorde hela banan  med bommar och ledare.

Men imorgon ska jag rida honom på lektion… :/

/ Tilda

Lurvas11
0

#38 Vilken söt en!

Hälsningar Lurvas11Glad

pigelina
0

Vist är han sötKyss
Syrran är tillsalu om någon är intresserad;)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Fridaaaa
0

#38 Söt. Går bra på lektionen ska du se. Inte hans fel att han snubblade:)

strössel-kawaii
0
Dipsie'n'Poo
0

Snart åker man till stallet med en kompis! ^^

Mysa med de snälla hästarna, och kanske hjälpa till på barnridningen(?) Glad

Fridaaaa
0

Seg i huvet idag Obestämd Men det är nog för att det har varit lite stressigt i helgen.

Körsbär
0

*Suck* Får gå ut och städa efter Chester nu, han har vält toa-lådan och det ligger plutar över allt! :/

Inaarah
0

Har under dagen gått och funderat på det här med att vara kaninfri. För första gången på sex år är jag ju faktiskt det, och att slippa bry sig om burstäd och att gå ut i kylan på kvällen är riktigt skönt. Fast jag ska inte förneka - det hade ju också sin charm. Och för att inte tala om kaninerna, så saknar jag dem otroligt. Så när Sofia smsar och frågar om jag vill ha någon/några av henne då hon måste göra sig av med dem, är det svårt att säga nej. Däremot lär jag vid nästa sommar jobba så gott som varje dag för att sedan pendla totalt tre timmar och tjugo minuter per dag, och då vore det svårt att ha kaniner också.

Det är på gott och ont, men sammanfattat får jag nog erkänna att det här ändå är bäst…

Luckyt5
0

Det gick inte så bra på ridningen idag… :(

/ Tilda

[h-malm]
0

Åh gud va jag älskar mina bebbbar! Dom är så otroligt fina! Har verkligen kärat ner mig i dom viltgula <3 Imorgon blir dom 10 dagar så snart borde dom öppna ögonen också =)

Inaarah
0

#47: Varför inte det? :(

[ninnakm]
0

Precis kommit hem från Britneys konsär - den va grym! Missade helt att idolerna va där och dansa, men antar att det bara va för att jag va eller är så sjukt trött, tävlingar ända sen fredags och sen Britney, Joe, D-nånting och Paris. Slutar med kaninuppfödningen också, väljer att satsa på hästarna, lär försvinna här i från pga det.

Workingdog
0

Gud vad jag totalälskar att leva tillsammans med min valp! Det finns inget bättre än att gå ut och träna och känna lyckan när det bara är hon och jag i våran lilla bubbla! Jag älskar att leva i den bubblan!

Har försvunnit mer och mer härifrån, det har helt enkelt inte blivit så mycket data, och när det väl blir det prioriterar jag andra saker.

Just nu prioriterar jag mitt liv Hundar, Skola, Kaniner, Data.

Ja kaninerna kommer inte först, men det betyder inte att de inte får det de behöver. Men hundarna tar så stor plats och skolan med! Kaninerna får självklart sin tid, med inte lika mycket som förut, tyvärr!

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Luckyt5
0

#49 i lördags ramlade jag ju av samma häst (han snubblade), så nu var jag jätterädd hela tiden för att han skulle snubbla. Sen när vi skulle galoppera så sparkade han bakut och började galoppera, då ville inte jag galoppera mera…. :/

/ Tilda

hjartelyckanskaniner
0

#52 Det är svårt i början. De första 10 ggrna jag galopperade så ramlade jag av varje gång. Nu har jag ridit i 5,5 år och har ramlat av ytteligare 30ggr. Har du hört uttrycket ''Man är ingen bra ryttare förrän man ramla av 100ggr''? Man måste bli säker i sadeln. När du är osäker så tycker hästen att du är jobbig och då blir det bara sämre. Säg till dig själv att du kan och att du är bäst så går det mycket bättre! Nu hoppar jag 80cm höga hinder och jag vet ite hur många gånger hästen kommit i full galopp och sen tvärstannat. Man får dra sig bak i sadeln igen efter att man halkat ner på halsen, sätta i fötterna i stigbyglarna och på hindert igen. Man ska inte ge sig. Man ska bli lite smått förbannad på hästen för de tramisga sakerna. Sen går det. Allt går inte alltid som man planerat. Vi har en Walsh Cob som är superduktig på att hoppa av för tidigt så man flyger en meter upp i luften känns det som. Men han har världens största hjärta så man kan inte bli sur på honom.
Du kommer bli säker förr eller senare. För 1 år sedan bölade jag som en 3-åring varje gång vi hoppade. Mitt i banan så forsade tårarna ner för kinderna och jag trodde att jag skulle spy av rädsla. Då hoppade vi bara 50cm. Nu känns det som om jag kan hoppa hur högt som helst och vilket hinder som helst för jag är säker i mig själv. Sen ska man bara vara säker med hästen man sitter på också. Ingen häst gör något dumt med flit. Att trampa på dig, snubbla, rycka med huvudet mm En häst kommer aldrig springa på en människa eller trampa på en som ligger ner. Skulle du ligga ner och hästen kommer i full galopp mot dig så kommer den antingen stanna så torven sputar åt alla håll eller hoppa över dig.

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Luckyt5
0

#53 Ja, och tidigare har det gått jättebra att rida honom! Då kunde jag galoppera på honom…. :P

/ Tilda

hjartelyckanskaniner
0

¤54 Det går inte alltid så bra :) Snart kommer du inte ens bli rädd när hästen sparkar bakut. Jag tänker knappt på det längre. Jag sitter som klistrad i sadeln :P Andra ramlar av när hästen hoppar 40-50 cm över hindert men jag är kvar. Visst, jag hamnar på halsen men har ändå ena foten i stigbygeln :P det är bara att trycka sig bak i sadeln igen och galoppera mot nästa hinder :P

Var roligt att se sin egen lärare hoppa 100cm med en häst som inte alls ville. Stannade nog 4ggr på banan. Var bara Pay'n Jump. 2 ggr när hon hoppade fram så var läraren i luften och såg ut att flyga haha. Armarna ute som vingar, håret bara flyger, benen åt varsitt håll fast i stigbyglarna och hästen var säkert 30cm över hindert. ''Lacom! för h-vete!! vad har vi sagt om dina skutt? sluta upp med det med detsamma!'' efter halva banan så förstod hon att det faktiskt var roligt så då drog hon iväg och hoppade snyggt :P Hästen har hoppat 1,50 men kan inte hoppa över cavaletti på marken :P knasiga häst!! Att hoppa över badkar, metalltunnor och bildäck är superkul men inte bommar på marken som man bara kan gå över :P

Mvh Emma

Inaarah
0

#52: Åh, men du! Det är som en "spärr" man ska över, liksom. Händer något, till exempel att man ramlar av, fastnar det lätt. Då kan man lätt spänna sig vilket ger en negativ påverkan på hästen. Försök slappna av - det kommer snart gå lika bra som förut. Glad

Och precis som Emma skrev, man måste bli säker i sadeln. Olyckor och incidenter händer titt som tätt, men desto mer sällan ju mer du slappnar av. För när du gör det är du också mer följsam om hästen skulle sparka bakut, göra ett bocksprång eller liknande.

KaninPiggelin
0

Hade det problmetet (och har det forfarande) att jag blev/blir rädd så fort det händer något vid t ex en uteritt,och sedan sitter det kvar till nästa uteritt. Det håller på att läka nu och jag blir mer och mer säker, det kommer gå över ska du se, det har det gjort för mig med galoppen som jag ibörjan också var väldigt rädd för.

:)

/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Fridaaaa
0

#52 Man ska tänka att det går bra, så går det i regel bra. Nu hade du tankarna från i lördags, och då blev han spänd och var nog därför han bockade med. Tänk på alla gånger det har gått bra istället :=D

Hopptränat Smilla så smått idag, andra "hoppträningen" för hennes del, hon är 6 månader gammal nu. Gick bättre idag är sist. Hon börjar fatta bättre nu, men tar lite tid hihi

hjartelyckanskaniner
0

#57 Du skulle sett min första uteritt. Den var hemsk! Ponnyn jag tävlade i lördags var väldigt efter eftersom hon har ju mycket kortare ben än 3st 170 hästar (hon är 149). Så när vi galopperade så galopperade hon på sidan efteraom jag höll in henne för att inte skena iväg. Andra hästar galopperar ju i kortare galopp då men hon galopperade på sidan när man höll in henne. Om det hade hänt idag hade jag skrattat men då var jag livrädd. Att trava utan stigbyglar med vår skumpiga galoppör var iofs värre. Jag fick panik så jag bara skrek. Skrek ett helt varv och han fick panik och travade fortare och sen bara han stannade och det var jag inte alls med på så jag gled som en sådan leksak som man kastar på kylskåpet som rullar ner :P efter det ville jag inte rida längre men mamma sa att jag får rida klart terminen ut iaf men det blev bättre och jag stannade där. Alla säger "Äsch det kan väll inte vara så farligt.. Bara att sitta på hästen." tills de själva kommer upp;) speciellt killar som ska vara så tuffa är som små musar bara de står framför hästen. Då är den tydligen väldigt stor:P Det roligaste jag hört är när en klass skulle rida istället för att ha tex handboll som deras idrott i skolan. Där var det en kille som hade den hästen som är slönast att sitta ner på i traven. Läraren sa "Också travar vi.." "Jag kan inte.." svarade killen. "Jodå det kan du" svarade läraren "Nej, för jag är kille så det gör ont.." svarade han då. Jag höll på att skratta ihjäl mig men fick ju hålla mig :P

Mvh Emma

Denna kommentar har tagits bort.
Luckyt5
0

#55, #56, #57 och #58 (tror att det blev rätt nu):

Tack, det hjälper jättemycket!! :D Jag ska kanske hyra Norbert på ''hyra häst'' på lördag och då ska jag försöka träna bort min rädsla och sen ska jag antagligen hoppa Nobbe på söndag! :D

/ Tilda

Inaarah
0

#61: Låter bra! Lycka till. :)

Luckyt5
0

#62 Tack! :D

/ Tilda

[ninnakm]
0

#61 Det kommer gå superbra! Så länge man inte är rädd och håller sig lugn när man är med hästar går allt super, för en häst känner direkt när det kommer in en i stallet som inte är van och lite osäker, våra hästar brukar "jävlas" men om man går in istallet och är bestämd går allt utmärkt! För hästar vill ha någon som bestämmer. Jag har haft min ponny sen hon va 3, snart 4 år och det är fortfarande hon som bestämmer över mig vilket så klart inte är bra men hon har gjort det sen hon va bebis och är riktigt tuff och jag kommer liksom inte inärheten av hur tuff hon är. Och att ramla av är läskigt i början, jag har rammlat av ca 40 gånger och det lär man sig så otroligt mycket på, ju mer man är med hästar och kan detras kroppspråk om de tex skulle bli rädda kan man ju vara förberedd på det, sen blir man mer följsam också. Sen finns det ju hästar som med mening slänger av än - min syrras ponny har kastat av henne närmare 80 gånger han är mästare det går inte att sitta kvar på honom om han bestämmt sig, men nu har hon ju världens bästa balans! :D

Inspiration
0

Funderar på att sälja en av mina kaniner då de inte riktigt går ihop och hon är sån suris av sig. Men vi får se.. Synd är det ju :/

Fridaaaa
0

#66 Måste du ha dem ihop då?
Kaniner måste ju inte bo minst 2 st:)

Zvintos
0

Det här med att välja frisyr är inte alltid enkelt. Hittat 3 frisyrer jag fastnat mest för, men sen ska man ju lyckas välja enbart en också. Så, vad tycker ni, vilken tror ni skulle passa bäst?

Frisyr 1
Frisyr 2
Frisyr 3

hjartelyckanskaniner
0

#68 Frisyr 3 tycker jag :) de andra ser lite korta ut till dig :) fast sen är jag en sådan som gillar långt hår :P

Mvh Emma

Fridaaaa
0

#68 Frisyr nummer 3 tycker jag med:)

Jag vill klippa mig igen, men vill ha låååångt hår nu, så odlar;)

Inaarah
0

Renskriver protokollet från dagens möte, har en drös skolarbete att göra och funderar över när jag ska få ledigt från detta slavarbete. När hade jag sist en pluggfri kväll?

Zvintos
0

#69 & 70: Tack för förslagen. Glad Det lutar faktiskt åt nr 1, för då kan mitt hår få vara så bångstyrigt det vill och det faktiskt passar. Tungan ute Vill helst undvika att hålla på och styla och greja för mycket. Visst, jag gillar långt också, men kort kan vara riktigt snyggt det med och just nu väldigt praktiskt då jag är trött på att det bara "hänger och slänger".

Fridaaaa
0

#72 OKej :) Ja tar det som känns bäst, eller skriv ut bilderna och visa frisören och se vad h*n säger :D

hjartelyckanskaniner
0

#72 Tänk på att alla korta frisyrer måste fixas för att inte blir ''fula'' och hänig. Annars ser det ovårat ut. Frisören bör nämna det när du klipper dig :) Alltså är ett kort hår mycket svårare att sköta än ett långt hår. Vi sätter ju bara upp det eller kammar igenom det och sen är vi klara. Korthåriga måste ha Dust it, hårspray och vax för att få det att se snyggt och vårdat ut :) Det tar alltså minst 1 timme att fixa håret varje dag.

Mvh Emma

Zvintos
0

#74: Mjo, men det finns mer eller mindre skötsel. Glad Minst 1 timme lär det då inte ta, utan det lär bero på frisyr och även hår. När jag hade kort förut tog det ca 5-10 minuter. Finns ju de som har långt hår som spenderar timmar med sitt hår också.

hjartelyckanskaniner
0

#75 Mamma fixar sitt i en timme :) Fast sen är hon supernoga med det också. Men jag tycker hennes hår är snyggare än vissa som inte alls sköter det. Kliver ur duschen, drar igenom med en borste och blåser det tort och sen gör ingenting mer. Vi med långt hår kan ju inte använde en massa produkter. Jag har ibland dust it om jag vill få volym i håret då mitt hår har 0 volym i sig. Sen hårspray om man tupperar det. Finns nog 100 produkter till de med kort hår :P

Nej, men det jag ville säga är att använder du tex vax och dust it och ''ruffsar'' till det så kommer du se så mycket snyggare ut än om de bara hänger på huvudet på dig. Annars känns det nästan lönlöst att ha en kort frisyr om man inte vill hålla på med håret ;) Är ju inte så att man måste ha tuppkam. Men en busig frisyr är nog den snyggaste frisyren som finns. Man ska bara våga och vilja.

Mvh Emma

Inspiration
0

#67 Ja då jag bor i lägenhet så har jag bara plats för en stor bur tyvärr. Nej de behöver verkligen inte bo ihop, men här hemma hade det passat bättre. Men får nog bli en kanin ett tag. Får se om jag hittar något bra hem till henne.

Fridaaaa
0

#77 Okej. Ja då förstår jag. Trist att dem inte går så bra ihop. Tror nog du hittar ett bra hem till henne:)

Inspiration
0

#78 Ja det är väldigt trist :/ Men vill inte att min hane (kastrerad) ska råka illa ut, han är så snäll och fattar ingenting när hon är sur och slåss haha. Men ja, ska nog kunna hitta något bra till henne där hon passar bättre :)

Fridaaaa
0

#79 hehe nä stackarn. Honor kan ju vara lite tjuriga, vet man ju aldrig, speciellt vid brunst kan vissa honor vara mer sura.
Jag har dock 3 honor ihop men dem är dumsnälla alla 3 :)
Ordnar sig nog!:D

Lippuz
0

#2 -Gud vad kul! Glad Var ifrån har du beställt/köpt (eller vad man kan säga) dem? Har haft kanin innan, vill ha igen, i så fall den rasen!

conejos
0

visst är det lite skillnad från då..

//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

www.sofieskaniner.weebly.com

www.tallstigenkaniner.blogg.se

conejos
0

och nu :)

fast nu fäller hon och se hemsk ut i pälsen men hon har blivit så här rund och go på bara 1-2 månader :)

Dipsie'n'Poo
0

Härligt med fredag imorgon igen! :) Ska stå i kiosken i skolan imorgon med kompisarna och dela ut bullar, mackor och saft. Tyvärr får man ingen sovmorgon då… (Skulle börjat 10.10 om jag inte skulle vara i kiosken…)

Lurvas11
3

Äntligen Fredag! =)

Hälsningar Lurvas11Glad

[h-malm]
1

Nu: middag med bästa tjejerna i gympan och sen film kväll!
Imorgon: Kanintävling
Övermorgon: Gympatävling

Inaarah
0

Varit i stan en sväng idag och köpt lite nödvändiga saker, för att sedan komma hem och ha en myskväll. Imorgon tänkte jag städa, rensa ur garderoben och ta en ordentlig powerwalk innan några vänner kommer hit. Alltid lika fint att äta scones, dricka te och prata! På söndagen väntas plugg, har helt sjukt mycket som ska in nu innan lovet. För på söndag nästa vecka drar jag till Johanna i Eskilstuna, för att efter ett par dagar åka till släkten i Stockholm. Känns bra? Ohja!

Luckyt5
0

Skulle hyra Norbert på ''hyra häst'' idag, men han var dubbelbokad så jag fick såklart rida en annan häst som jag egentligen inte ville hyra….. :( Och så hade jag aldrig ridit på hästen jag hyrde förrut…

/ Tilda

Zvintos
0

Uäh, vad det är drygt att vara förkyld. Trött som fasiken och ont i halsen! Tur det kom nu i alla fall och inte till utställningen!

Bamse 08
0

Jaha, och nu var man hemkommen :)

conejos
0

Idag är en sån dag man bara känner för att ligga under det varma täcket och se film och tända ljus och äta godis,blir nog så ikväll

nu ska jag ut till mina fina och ge dom lite mat :) imorgon: hopptävling

Fridaaaa
0

Uppdaterat bloggen med lite bilder :D

[Kanintokan]
0

Någon som vet någon lejonhuvad kaninuppfödare i Halland? :)

[ninnakm]
0

#93 kom förbi sthlm så har jag en hel drös till salu!;)

[Kanintokan]
0

#94 är ju då inte jag som ska köpa utan jag hjälper bara en att hitta uppfödare. Så tuvärr. Men dom är värkligen supermysiga dina kaniner. Synd att jag inte får någon :( Hoppas alla hittar trevliga hem <3

[ninnakm]
0

#95 Jaha vad synd! Alla är helt underbara på alla sätt och vis:)

[Kanintokan]
0

#96 har hört det ;) så synd… <3

pigelina
0

#93 Jag bor i närheten av göteborg och det ligger ju inte jättelångt från halland. Jag föder upp lejonhuvade kaniner:) www.pigelina.tk

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Kanintokan]
0

#98 Ja, dig hittade jag och tykte du var perfekt! Inte alls långt ju tycker jag. 
Men hon tyckte det var för långt bort :P <3

Bamse 08
0

sådär då har man hämtat hem ninen igen :)

Zvintos
0

Suck, varför ska det aldrig gå som jag planerat rent avelsmässigt för?!

Inaarah
0

Att sitta och plugga strax före åtta en söndagskväll känns inte helt okej. Men jag får väl skylla mig själv, skulle jag tro. Nu hoppas jag att jag kan lyckas skriva den långa uppsatsen med hjälp av citronvatten och musik.

Luckyt5
0

Gick sådär på ridningen idag. :/

/ Tilda

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.
Inlägget är låst för nya kommentarer