(s) Teddyvädur 0.1
Tänkte ta och lägga upp en annons på min lilla Holly. Kanske gjort det tidigare? Men här kommer en ny iallafall med lite ny info och uppdatering.
Tussilagon´s Heaven Here "Holly" (Bolly, Bollybus)
Ras: Teddyvädur
Färg: Isabella otter
Född: 19/5-09
e: O'boy (teddyvädur, brun zobel)
u: Joanne (teddyvädur, viltjapan)
Holly är en liten bestämd och envis tjej på 2,5 år. Hon vet vad hon vill och hon vet att hon alltid är den vackraste som finns, en riktig lite prinsessa. Hon har aldrig haft någon kull tidigare och ser helst att hon inte går till Avel utan endast till kel/hopp/sällskap. Hon har sedan några månader tillbaka tyvärr haft lite problem med ögonen efter att ett höstrå satt sig i ena tårkanalen. Vi har spolat tårkanalerna ett par gånger. För tillfället tycker jag det ser bättre ut, men jag vet inte hur det kommer bli i framtiden. Men sätter man upp luggen eller klipper henne i huvet så slipper hon iallafall få in päls i ögonen om dom rinner.
Holly söker ett livslångt hem, med en massa kärlek och omvårdnad. Och anledningen till att jag lägger ut annons på henne är att jag troligtvis inom kort kommer flytta till lägenhet och har inte plats för alla kaninerna.
Hon har gått tillsammans med sin syster ett par omgångar och dom funkar mycket bra tillsammans, så det skulle nog inte vara helt omöjligt att ha henne tillsammans med någon annan kanin, men det finns förståss ingen garanti för att det kommer att fungera.
Holly finns i Höllviken, men transport till norra delarna av skåne som Helsingborg, Hässleholm, Klippan ska inte vara några problem att fixa. Även Stockholm är möjligt.
Man når mig på hanna_persson@live.se eller denraraa@hotmail.com
Och man kan även slå en liten pling till 0730-541019 eller skicka iväg ett sms.
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
ååå jag vill köpa :/ synd att det är så långt till skåne. Sen har jag väl ingen använing av henne jag heller har ju Bettan kull syrran. Men hoppas du hittar ett bra hem :).
#1 Vart bor du? Transport brukar ju inte var helt omöjligt att lösa :)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Åhh vad söt hon är!! <3 vad kostar hon? :) synd att hon inte haft nån kull bara:/
#2 ca tre mil från Östersund så det är en bra bit.