Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 490 ggr
[Niike]
0

Valborg? :D

Vad ska ni hitta på ikväll på Valborg? :)

myriis
0

Inte Inte mkt .. :P Ska hämta hem min lilla kanin som varit i skåne över helgen ^^

[Niike]
0

Jag ska in till en kompis och äta tacos, se på film och ha trevligt^^Lite mer vänner kommer dit också så det ska nog bli skoj! Tror inte vi ska pallra oss bort till majbrasan dock, latmaskar är vi allihoopa!;P

Tina-A
0

Med risk för att låta lite tråkigt så är mina enda planer att göra en fruktsallad ikväll :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Prizma_o_Kristall
0

Jag ska kela med mina djur som vanligt… Och äta räkor!

Nicolina
0

Jag och KvirrZ ska mysa ned oss i soffan med en bra film! Gosa med alla hamstrar och Buffis, och han får nog vara med i soffan!
Och självklart äta massor av chips och godis… och knata ner till brasan 100m ut på ängen precis nedanför oss!

myriis
0

Funderar på att ha en liten myskväll här hemma med.. ;P Kurra ner mig framför tv med en gosig hund eller en av kaninera.. =)

EmmaG
0

[WORD]

Jag fattar inte vitsen med valborg..Ja, våren är här. Det va ju trevligt & efterlängtat. Men varför anstränga sig "därför att" & känna ångest över att man inte hittar på massa skoj..
Jag & gubben ska sitta hemma & kanske se på nån film…som vilken ledig dag som heslt med andra ord.

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Myrra
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ska ställa in alla mina kaniner i garaget för att undvika de värsta fyrverkerismällarna i kväll!

Stackarn kaninöron annars!

Någon mer som ska ägna sig åt sådant?

Tycker det är så onödigt med dessa smällare!

Så här såg det ut till nyår…

Nicolina
0

#7 Valborg var väl från början i gamla traditioner ett sätt att just hälsa våren välkommen efter en hårt och lång vinter! Ett trevligt sätt tycker jag, nu sopar vi undan vintern genom att enlda upp allt bråte.

Personligen tycker jag att det är himmla mysigt att stå nere vid brasan i mörkret och titta på eldflammorna, lyssna på sprakandet, prata med alla grannar och kompisar… hela kvällen har nått mysigt över sig!

KvirrZ
0

#5 ja, gud så kul det ska bli :D

- Mvh Emma

Zvintos
0

Jag och bästa kompisen ska ner på hembygdsgården och kolla på brasan och fyrverkerierna. ^^

[Eichan]
0

jag ska nog gå till nån brasa och värma mig ;) Det har ju blivit så kallt igen :(…..

evercool
0

Det blir tjejmiddag med två av mina kompisar. Grillat och mycket läsk och godis ;)
Sedan blir det väl till att traska till brasan, mysigt :)
Som avslutning blir det till att kolla in en skräckis tror jag!

Ha det bra på er alla!!

/Maja

amand
0

Ska se på Kortesen (stavas?) inne i Göteborg! :D

[mjuue]
0

Ikväll ska jag me polarna till brasan o ha kul ;) dricka lite.

ska iaf bli fett kul ;D

twinnie
0

Tacos ikväll & sen brasa med kompisarna ;D

ciss
0

Ska till en kompis & ta med mig Egglet. Hon och Skrutten ska få träffa varandra men självklart inte paras. Vi ska väl ned till nån äng med Engla & Skrutten, och sedan se på tv kanske och mysa.

_Fast hon har bjudit hem tre andra kompisar utan att fråga mig, inte skoj. *ledsen och sur min*

_Så det blir en myskväll med Englus d' Finus. :-)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

__iE
0

Är sjuk så jag ska bara vara hemma o tråka typ :/

[Quellii]
0

Måste se till Mozart och våran hund Nalle, så att pojkarna inte blir ihjälskrämda av smällare :S Jag hatar egentligen "högtider", alla ska smälla och ha sig :S Tycker synd om alla djur under denhär tiden.. :/

Lotta_A
0

Jag ska kolla på brasa och sen ska jag festa med kompisarna :)

Tribe
0

Hehhe. Ska gå till brasan med kompisar och sen ska vi till lekparken och göra lite skojjiga saker "hehe" ..

Sen ska vi hem till dom och se på skräck filmer ^^ woho

senna
0

Jag har vart nere i stan med syrran, fick ju pengarna idag :-D , köpte lite läsk, godis och chips ;-) . Ska titta på tv och mysa, kanske tar in kaninerna lite ^ __ ^

[Quellii]
0

Mozart har nu fått komma in, han bor i en transportbur i kallgaraget inatt för att nu har dom börja smälla ordentligt :S

Matilda_91
0

Jag var och grillade med ett gäng kompisar och förfestade lite ;)

Sen stack vi iväg på fest, kul var det!

KajsaM
0

Vi hade majbrasa och grillning sedan kom farmor och hämtade mig så sov jag med henne där :)

[Niike]
0

Jag och poolarna åt tacos, kollade på filmer, hoppade studsmatta (faktigst askul^^), flummade lite o åt massa godis o drack läsk!^^

Jojsan
0

ja å en kompis var vid brasan å där träffa vi en annan kompis. när vi sen fick tråkigt vid brasan gick vi hem till henne å hade superskoj! :P haha ^^

myriis
0

Jag var och tittade lite på brasan med hundarna. Sen började dem skjuta fyverkeri (Är det fulltm nödvändigt ellr? >.<) Och Viggo (hunden) blev rädd/fick fnatt och försökte hoppa upp i min famn.. Han är typ 53 cm hög och kraftig, det gick inte så bra.. ;p