kanin päls
om kaniner fäller och man får hår i munnen sen sväljr man hår! är det dåligt för oss människor!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Inte i den lilla mängden. Då ska man nog svälja en väldigt stor pällsboll för att man ska bli dålig utav det. 
Nej det är inte farligt, då hade jag varit död för länge sedan hihi (skämtosidå) men i alla fall, det är ej farligt
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Att svälja hår är inte farligt, men det är inget man gärna gör då det är obehagligt med hår i munnen ^^
Men det gör inget om man svalt lite hår, det tror jag många kaninvana gjort vid borstning, pussning eller gosning :)
Nedå det e ej farligt, som sagt, då lär du få ha en jäklans stor pälsboll ;)
#3 Hehe, jo tack;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
många säger till min mamma att man blir inflamerad av kanin päls och sen måste man gå till sjukhuset och typ operera sig! så är lite stressad och säger att jag inte får pussa honom mer! :o :'(
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#5 Haha det är bara struntprat :P Med alla djur jag har, hade jag fått opereras jämt i så fall. Lyssna inte på det, dem vet inte vad dem pratar om :=D
huuu! tack så mycket ska be mamma och läsa det här! jag blir så suuugen på att pussa Bambi! ;)
Hälsa din mor att det mkt farligare med luften i tunnelbanan o att gosa med kaniner bara nyttigt 
hahaha,det ska jag göra! ;) :p :D
Precis, det är verkligen inte farligt att gosa med kaniner, snarare tvärtom! Lyssna inte på det,bara skit snack. ;)
MVH Wilma
Fast sen behöver man inte hålla på att pussa just där de fäller. Typ på nosen och så kan man göra om kaninen inte klagar.
Suger man på håret (människohår) så kan man svälja hår utan att man märker det och sen fastnar det i halsen eller i tarmen och det är inte alls bra och jag antar att det är likadant med päls. Har hört att människor fått mask i tarmen av att suga på håret också. Vet inte om man får det av päls också..
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#11 Hur menar du att man skulle få mask av att suga på hår? Det är väl som det sägs att man får mask av att äta tandkräm… Inte sant.
Masken/äggen måste ju finnas där från början för att kunna sprida sig och det är väl inte alltför vanligt att man har mask i håret.
By the way så fattar jag inte varför man skulle vilja suga på människohår. Men det kanske finns folk som gör det. Hi hi!
#11 Det är bara en myt ;)
#12 Vissa gör det utan att tänka på det, ungefär som att bita på naglarna utan att tänka på det:)
#13 Fast att man får hårbollar är ingen myt ;)
#12 Jag filar bara på håret. Alltså tar håret mellan tummen och pekfingert och strycker det tex på kinden. Asskön! gör det alltid när vi hade prov för man blev avslappnad :P
Mvh Emma
haha! låter kul! jag tror att jag ska minska det där med pussningen lite för nu fäller han lite forfarande! tack för hjälpen!
#15 Hårbollar är inte roiga att ha i kroppen :P Man får ju även hår i näsan och sen hamnar det i halsen.
Jag tror alla kaniner i Sverige fäller nu :) Alla mina fäller iaf så när man kommit ut från kaninerna så ser det ut som om jag själv skulle vara kanin :P Päls exakt överallt.
Mvh Emma
Jag pussar mina året om, hur mycket dem än fäller ;)
Får itne in päls i munnen, gäller att pussa "rätt" hihi :)
#17 Kan knappt titta på mina kaniner utan tt det flyger päls :P
Mvh Emma
17# haha,kan inte pussa rätt,kan inte stå imot min lille pojk! ;)
#19 Hehe förstår dig, jag pussar på mina var dag:)
hehe! du menar jag suger mina så se dööör! hahahahahah
Mina kaniner får pussar och kramar varje dag! hehe jag hade en kanin som hette Pelle förut och han var en hoppkanin, Det var så här att ifall man inte gav han en puss före han började hoppa så ville han inte hoppa, Så då gav jag han en puss och en puss efter banan haha! :D
Min kompis fick en gång kaninpäls i munnen och det började klia i halsen på hon, Dock ingen fara :D