Ras tråd!
I den här tråden ska man lägga upp bilder på renrasiga kaniner, det spelar inte så stor roll om man lägger in samma ras, för det är alltid kul att se olika kaniner även om det är samma ras.
Tycker att det är bra om man inte kommenterar bilderna, så att det här inlägget är "rent."
Ni behöver endast skriva rasen på kaninen! Visst får man skriva färg/teckning på den men skriv rasen i fet text då!
Mvh Fijah!
Fridamanheij.blogg.se
En hermelin
Renrasig,chinchilla
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus
En holländsk kanin
Gul/svartjapantecknad,dock feltecknad
//sofie,medarbetare på hermelinkanin.ifokus

Lejonhuvad kanin
Vit bö
Mvh / Julia, Linnea och kaninerna:)
Lejonhuvade kaniner och hoppkorsningar--> www.ulanea.weebly.com
Medarbetare på www.lejonkaniner.ifokus.se !
Dvärgvädur Rex
vit blåögd
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!
Lilla Tysk Vädur
Blå manteltecknad

Dvärgvädurar
Madagaskar & Viltsiames (den vita).
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Lejonhuvad dvärgvädur (renrasig sedan 2007)
Vit blåögd - 9veckor
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
Lilla tysk vädur
Svart
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Dvärgvädur
Viltgråmantlad
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/