Kanin iFokus

Kanin

Etikettbilder
Läst 549 ggr
[Quellii]
0

Nu ÄNTLIGEN! :D

Mozart är hemma ^^ Han anlände till Ridklubben där vi hämtade honom kl 9.45, nu sitter han i sin bur och bekantar sig med alla nya ljud och lukter..! :)

_Jag kan inte fatta det xD
_
Jag bifogar två nytagna foton av honom, när den andra är inlagd så är ni välkommna att kommentera :)

[Quellii]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild Nr 1

[Quellii]
0

**Bild Nr 2

**

lill-jarven
0

Söt!!

malinroth
0

Oj Vadd skojj att han äntligen har kommit Glad Hur känns det? har allt gått bra hittills? Han var då en riktig sötnöt! Skrattande

Lycka till med "lillen"!

senna
0

fy vad gullig! :D

[Quellii]
0

Tack allihopa :)

#4 Joo hittils har allt gått bra ^^ Han skuttar runt, äter och dricker som han ska, så det kommer nog gå fint :)

[Quellii]
0

Här är bild Nr 3

[Quellii]
0

Här är bild Nr 4 :)

Zvintos
0

Vilken liten en. =) Men tro mig, han är inte så liten länge till! De växer som ogräs de rackarna! =P

[Quellii]
0

#9 - Åh :D Jaa jag tycker att han redan är stor xD Men jag har ju alldrig haft en Jätte förut ;)

Tina-A
0

Fy tusan vad fin han är!!! :D Grattis!!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

huldisen
0

Gud så söt =)

KajsaM
0

Åh Herregud vad vacker och fin! Ser fram imot att se alla bilder på han :) Lycka till och Grattis :D

Zvintos
0

#10: Hehe, nej blev väldigt chockad av hur stor min Järnsaxa blivit. =P När jag fick henne vid drygt 8 veckors ålder, var hon redan större än min 2.5-åriga dvärgvädurshane. =P
På drygt 6 månader har hon gått upp 5kg i vikt.

KajsaM
0

#14 Wow vilken skillnad! :D

[Quellii]
0

#14 - Jaa vilken stor skillnad! :D Hon är verkligen vacker ;)

Zvintos
0

#15 & 16: Ja, visst är det en jäkla skillnad! Men syns ändå att det är samma goa kanin. ^^

myriis
0

Kul =)

Horsepower
0

fler bilder??

Jojsan
0

jättesöt! :D tycker han om sitt nya hem? ;)

[Quellii]
0

#19 Fler bilder kommer nog så småningom, nu får han bekanta sig med sitt nya hem ;)

#20 Joo det tror jag faktiskt ;D Han verkar inte alls vara skygg utan kommer fram till en när man är vid buren osv ^^

ciss
0

Wow vad kul! Glädjs med dig! Han var ju hur söt som helst. Lova att fota honom i massor och lägga ut bilder! Vad fin han var, jättesöt.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

twinnie
0

Superkul! :D

[Niike]
0

Åh så himla sööt han är! Nu blir jag redigt avundsjuk..!:/ ;) Vilken fin färg han har. Men han är redan stor tkr jag, men liten i skillnad mot en vuxen BJ:D Lycka till och hoppas han fortsätter vara framåt och blir riktigt tam! ;D Vill se massa bilder sen! Skulle va spännande att följa hans "utveckling" lite. xD

[Quellii]
0

Självklart kommer jag hålla er uppdaterade ;D

[Niike]
0

#25 Haha så bra;) Annars hade jag kommit o kollat på lille Mozart varje dag, vare sig du ville dt eller ejxD hah:P Han är ju för söt<3

Lotta_A
0

Fina öron :)

[Quellii]
0

#26 - Haha xD

Yuriko
0

Grattis! Vilken sötnos han är ^^ Han kommer jue att bli hur vacker som helst när han blir äldre… *avundsjuk* och så har han så fina öron.. (:

Frida-L
0

Vad roligt! Han är supersöt =)

Keligast
0

Åh va fiin han

SagaoAlfred
0

Åååh, va fin han är :D

Denna kommentar har tagits bort.
amand
0

Vad skönt att han kommit hem nu! :) Åhh herregud vad söt han äär! *avis* :)

Noa-Nisse
0

nej va söt! vilka öron! riktiga paraboler! men han växer nog i dom! hihih!! jätte fin är han, lilla Mozart!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Jojsan
0

#21 så bra! :D jättesöta han! vill ha han ju!! ;D

KajsaM
0

Hur går det för han? :)

Tribe
0

Underbar!

Längtar tills jag får min jättekanin Oskyldig
inte en belgisk jätte men ändo ^^

myriis
0

#38: Wtf, ska du köpa en stoor kanin? :O Utan att säga till mig?! Fy xD

[Quellii]
0

#37 - Han blir mer och mer framåt, kommer när man ropar till honom och jag har till och med kunnat hålla honom i famnen och han är jättesnäll, sitter och verkligen myser :) Idag tänkte jag fota lite nytt så förhoppningsvis kommer det in nån bild senare idag :)

Tina-A
0

#40: Vad roligt :))

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Horsepower
0

Kuuul!!Läängtar han är juh bara för sööt!!

Jojsan
0

va bra :D

Moonstrike
0

Sötnöt!!

Min nästa kanin ska nog bli en belgisk jätte, dom är ju såå charmiga! :P Hur gammal är han och hur stor är han? (vill bara veta hur stora sånna kaninungar är)