Kanin nyheter
Hej,jag undrar en sak? i de flesta nyheter skriver om hur hunden/katten är snäll och bra,men aldrig om kaniner vf? kaniner är lika värda!
Hundar/katter ses som mer värda för att dels att flera har de husdjuren och att de är större i samället 
Och kaniner ses då som mindre värda för att det är mindre folk som har de husdjuren och sen att de är mindre i samhället
What doesn't kill you makes you stronger.
Tycker det inte skrivs mycket om djur överhuvudtaget jag. Mest om idrott, krig osv.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#2 Det är ju åt helvete! Djurnyheter blir man ju glad åt!
"Hund räddade barn från att drunkna."
"Katten är inte längre rädd för dammsugaren."
"Den förvildade kaninen blir gladade för var dag, ses nu krypa upp i knät hos matte självmant."
… Den sista är sann för övrigt. ^^ Min älskade nin. <3
/ N~
Leva med EDS - Min site om mitt medfödda syndrom
Det finns ju kaninnyheter också! Bara en månad sedan denna artikel publicerades, heroisk kanin räddade sin familj från att brinna inne :)
http://www.metro.se/djur/kaninen-offrade-sitt-liv-for-att-radda-familjen/EVHkiu!ReZtn8uOOKsu/
Tyvärr dog den lille i slutet, men vilket bevis på hur intelligenta kaniner faktiskt är. Det är inte bara hundar som kan rädda människor ;)
#2 Ja precis, men det är knappt djurnyheter, mer än när 1 hund biter en människa eller annat djur :S
#4 uschh…………………..så duktig liten kanin! beklagar! stackars liten! han var jätte smart!
#5 igår läste jag 2 articlar om hundar!
#4 vilken fin nin! Synd att den dog sen..men han hade nog ett hjärta av guld :)
#7 Ja? Det är endå en väldigt liten del av alla nyheter som har med hund eller djur över lag att göra.