Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 483 ggr
Yuriko
0

idé på burritning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har bestämt mig för att bygga en bur, och kladdade fram en ritning. Den på bilden är ganska slarvigt gjord och inte alls skalenlig, dessutom har jag inte orkat rita dit taket. Hur som helst så vill jag bara höra vad andra tycker om den, någon som har nån idé om hur den skulle kunna ändras eller förbättras?

Matilda_91
0

Tycker den verkar bra :) Smart med förvaringsutrymme under! Tänk på att taket gärna ska luta, så att snö och regnvatten kan rinna av lätt. Men har du kanske redan tänkt på, du har ju inte ritat det :)

malinroth
0

Ser fint ut :)

[Niike]
0

Ser mkt bra ut !

Tina-A
0

Jag skulle nog satt "fönstret" så att säga, på den halvan där haspen sitter

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Moonstrike
0

Ser fint ut! Min kanin har också ihopbyggt med matförrådet, men det är på sidan istället, efetrsom att det egentligen är tänkt som en lååång två kanins-bur :) Fördelen med att ha på sidan istället för under är ju att man kan stå upp och titta ner i matförådet, om du fattar vad jag menar? Men det där funkar nog bra oxå ;P

Yuriko
0

#1 Tack :) och jo, det där med taket har jag redan tänkt på.. vi har en bur hemma med tak som inte lutar, det är hur jobbigt som helst o.O

#2 och #3 Tack ^^

#4 Hm.. jag funderade också på att sätta fönstret där, men sen blev det sådär ändå.. Men det är kanske smartare att ha det som du säger.. *funderar*

#5 Jo, det är säkert smartare att ha det som du har det, men buren blir så himla lång då… :/

Moonstrike
0

Ja, det blir den, men eftersom att vi har två kaniners mat inkl. hö och halm måste vi ha det så… Men vi har stor tomt så det får plats också.

Men din blir nog jättebra!

Lotta_A
0

tycker det ser riktigt bra ut. Köp ett par ordentliga haspar bara ;)
Eftersom dom måste hålla upp ganska mycket vikt eftersom dörrarna är så långa.