Äldsta kaninen.
Hur gammal har din äldsta kanin blivit?
Och Vilken ras? var det?
- Mvh Emma
8 år, en svart hermelin. den var frisk ut till det sista, hon fick två friska kullar med ungar. =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
min äldsta kanin är den jag har nu :P å hon lever å mår bra hon fyller bara 3 år till sommarn :D hoppas hon lever mååånga långa år till :D
Min äldsta kanin blev 8 år och 9 månader.
Han var en viltgrå hermelinhane.
Världens snällaste och mysigaste.
Min syster hade en svart hermelinhona vid namn Nina. Hon blev 8 eller 9 år gammal! Minns dock inte så mkt av henne..
Verkar som om hermeliner är de ninerna som lever längst…:)
Jag och Cis, har fått/tar han om en hermelin hane. Nisse heter han, han är 6 år. ^^
Våra kompisars hermelin hane, Sotis, han är 9 år.
båda två är svarta hermeliner och fullt lyckliga och friska
hehe många har svarta hermeliner som lever länge :P

jag med, hihi. Eller ja, här på gården bodde det en svart hermelin som blev nio år. Slumpen hetta han :) Det var inte min kanin utan grannens

#5, #6: Sotis är ingen hermelin
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Min första kanin blev gammal..ca tio år tror jag…har inte full koll, hon bodde dock hos min kompis sista tiden. hon var en dvärgkanin från en zoobutik…:)

Gubben är min äldsta kanin… Han är 8 år och är en renrasig dvärgvädur, vit med bruna fläckar på ryggen.
//Carro
Vad kul att allas kanner har blivit så gamla :)
- Mvh Emma

#15 nej vad tråkigt :'(
- Mvh Emma
Min äldsta blev 6 ½ år, vet inte vad hon dog av, men hon var frisk o lycklig in i det sista! =`)
#17 vad var hon för ras?
- Mvh Emma
Mina älsta, som lever än, är "bara" 4 år… Sea och Sky, dom är kullsyskon…. :)
dvärgvädurar är dom föressten… :P
#18 en hermelin! :)
Min äldsta blev 12 år. Dvv.
#22 ojj vad gammal hon(?) blev!!! vad hette hon/han? :)
#23: Flora =) Viltgul dvärgvädur hona ;)
min kanin är en brun hrmelin/rex vid namn Rufsan. Hon är 6 år, tror jag… när jag läste en sak om öronmärkning fick jag det till att hon är 7 år! :O Men jag tror att hon är 6 år :P
*putt*
- Mvh Emma

jag har inte haft så många kaniner och den älsta kaninen jag har haft är en av mina honor som jag har just nu och hon är snart 3 år.
jag har ingen fin bild på henne men hon är en svart dvärgvädur