Hittat en sida där man kan fuska på wordfeud min dag är gjord, haha.
Ledde med 80 poäng när vi lagt en gång var XD
#1 Äsch, det blir ju inte lika roligt om man fuskar 
#2 joo det är jätteroligt att slå mina klasskamrater
Försöker just nu hitta en dvärgvädursrex… Inte helt lätt när kraven är wienerfri och stamtavla, gärna redan utställd ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1, Vill också ha en telefon som kan ha appar :/ Får tjuva systers telefon & spela lite ibland.. hihi.
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Hopptävling nu!! :D
#1 är det spelet som liknar typ Alfapet?
Själv har man gått och suktat efter flera kaniner, som vanligt ;) Fast är väldigt glad över att jag har en underbar hane här hemma. Men det käns lite tråkigt när man går in på andras hemsidor och läser t.e.x "min första kanin var X, hade vi i 2 år sedan köpte vi en till och så har det bara blivit flera" ;) Jag har haft min kanin i snart 7 år! Har bara haft en kanin.
Älskar kaniner såååå mycket! Men mamma o pappa vill ej att jag skaffar flera förens (inget elakt menat nu) min hane dör :'(
Hahah! Ville bara skriva av mig lite ;)
mvh kaninnörden som älskar sin kanin!! ♥
#7, Förstår dig :) Precis så jag kände när jag hade min Theodor också! Kollade runt på annonser & blev så kär i varenda kanin, hah. :)
Hälsningar Johanna ~
Fira mammas moster som fyller 99 år i dag! Ska också ta några fina höst bilder på Chester i dag, ifall dimman släpper… ;)
#8 ♥
Fast får vara nöjd med att jag har en underbar kanin! Har gör mina dagar, fyller dom med värme och kärlek :')
#6 Hur gick det på tävlingen? 
Hälsningar Lurvas11
Ska förhoppnings vis delta i en hopptävling i Oktober. Spännande med min första kaninhoppnings tävling! 
Hälsningar Lurvas11
#12 Vad roligt! Var någonstanns då? 
#13 I västmanland 
Hälsningar Lurvas11
#14 Aha, där uppe. 
#15 haha… 
Hälsningar Lurvas11
#16 Haha, ja det är ju en bit mellan Småland där jag bor och Västmanland. 
#16 Ja, det är en bit. 
Hälsningar Lurvas11
Ska till mina päron idag!
Och sedan smådjursmarknad imorgon! :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#19 vart är smådjursmarknaden någonstans? :)
tassi :)
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Usch vad jag är trött! :P
What doesn't kill you makes you stronger.
Någon som kan hjälpa mig så vore det jättesnällt! Jag behöver fakta om punkrock, om vad är med mera. Någon som kan något om det som vill berätta för mig eller vet någon bra sida som är på svenska? Behöver det till ett arbete jag håller på och gör… Snälla någon som kan hjälpa mig!?
Välkommen att besöka hemsidan: www.vassarnskaniner.weebly.com 
Har haft en underbar dag med massor av tårtätande och skratt. Nu ska jag ha en ännu underbarare kväll som barnvakt åt min härliga men superbusiga lilla systerson :)
#19 Samma här :D Eller ja… jag e hos mina päron, men vi ska på franks ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Världens sötaste och roligaste ponny. Igår skulle vi kolla hoppförmågan på ridbanan och ja det blev agillity, jag sprang med lite godis och han hoppade efter och jäklar vad sur han blev om han inte fick det!
För er som inte ser vad det står på hans ludd/padd, "hungrig". Vilket stämmer ganska bra på honom!

Snart ska jag till stallet och rida :D
Och nu är det 13 dagar kvar tills det bär av till New York!!! :D
#27 Vad kul! Jag har aldrig varit i New York.
Hälsningar Lurvas11
Sitter här och snörvlar till en av dem bästa filmerna jag sätt, Trigger! (hästfilm)
Mvh Alice och Morpen :)
Var och tävlade igår. Krok Lätt. Det gick super bra. Mimmi gick på 1+0 och kom 3:a av 20. Och så fick hon pinne upp till Msv! Så nu är hon i Msv i både rak och krok… Hur gick det till? :O
Hälsningar Jossan
Kika gärna in på min blogg: http://www.kaninhopparen.blogg.se
#30, Grattis! :D
Vilka stora fina ögon hon har :o
Hälsningar Johanna ~
#31 Tack :) Haha, jaa jag gillar hennes bruna fina ögon :)
Hälsningar Jossan
#30 gud vad kul, grattis! :D hoppar du i kaf? ^^
#33 Tack, haha jag vet inte riktigt, men jag antar det. Jag är medlem i Sörmlandskaninhoppare och dom är väl typ anslutna till kaf? Jag har ingen ordning på allt sånt där. Skaf och kaf och allt XD :P
Hälsningar Jossan
#34 ok, funderar bara på är krävs det två eller tre pinnar för att klassa upp isg i kaf? :) En sak jag alltid funderat på bara X)
#34 du tävlar i kaf :) (skaf kh om man ska vara petig
)
#35 samma antal pinnar i kaf som i skrhf i rak och krok! bara längd och höjd det skiljer sig i där man bara behöver två pinnar för att bli elit i kaf 
#36 ok 
#36 Okej, tack då vet jag :)
Hälsningar Jossan
Fyller 16 år idag (a)
#39 Grattis på födelsedagen :D
Känns så synd att det inte finns något djurmagazinet i hela länet.. Om jag bara kunde hitta någon som ville vara med och franchisa..
Befinner mig just nu på Kvällspostens redaktion i Malmö, var jag ska komma att vara hela veckan. Känns riktigt roligt, om än lite långtråkigt emellanåt. Ska dock alldeles strax börja redigera insändare innan jag, tillsammans med en journalist, ska till Ystad på ett fotojobb angående ett mord som skett där i helgen. Mycket.. Trevligt, haha.
Hoppas allt är fint med er! 
Sitter här och vet inte vad jag ska göra..
Fick nyss reda på att jag är allergisk mot mina älsklingar så vi måste göra oss av med dem, jag dör.
#43 men fyy! kramar till dig!
#43 Nej vad tråkigt! :(
Hälsningar Jossan
Idag ska man konfirema sig (stavning?). Ska bli roligt! Hoppas det är lika kul som klasskambraterna säger :P Annars blir jag lite sur som slänger bort en dyrbar tisdag som kunde gått till min nin ♥
# 44, 45
tack!!
#46: Ska du konfirmera dig idag?! Eller ska du börja läsa? :) Lycka till i vart fall!
#43 usch vad tråkigt att höra :(
♥
Sovit 3-4 timmar inatt :S Supertrött idag.
Alltid lika spännande när man hör hur brevbäraren försöker få ner ett för tjockt paket i vårat ynka brevinkast.
Denna gången var det ett 10cm paket, som innehåller en burk. Efter 3:e försöket ringde det på dörren.
Släppt ut Smilla, Tufsan & Flizan i hagen.
#51 Haha inte lätt att vara brevbärare 
Fick mitt uppfödarnummer idag! :D R16 blev det, överlycklig just nu! :DD
Hälsningar Johanna ~
Imorgon har Holly gått 4 veckor om hon nu är dräktig! Borde hon vara iaf för hon är tjockis!! Men är orolig för hon har inte alls brytt sig om att boa eller nåt :O
#53 GRATTIS! :D Vad kul att du fått det ♥ Grattis igen Johanna :)
#55, Tack tack! ♥
Hälsningar Johanna ~
Nu ska jag kolla på Hearland på youtube, handlar om hästar. SUPERBRA! ;)
#54 Kanske boar precis innan hon ska föda:) Så gjorde min ena kanin en gång:)
Idag är jag glad över att transporten verkar ha ordnat sig! 
Sitter på redaktionen och skriver. Efter lunch blir det nog att åka iväg på reportage, alltid lika roligt! :)
#58 Jo får hoppas det =) Men hon fattar säkert inte hur hon ska göra ens! Hon är liksom min lilla bebis fortfarande…
Sitter med hårfärg i håret, chokladbrun blev det denna gång! ;)
Hälsningar Johanna ~
Shit måste ha tröjan från Whitneys kollektion på bikbok, får se hur det blir, 1,5 timme kvar tills det släpps. Nu blir det att plugga koletskretslopp. Har fått min Mac nu också, mycket smidigare att hålla på med bilderna i! Igår kom Aurora också - super fin!
#63 Vart kan man köpa från datorn? :)
Nej man måste va där om du menar Whitney Ports kollektion?;)
#65 va! Säljer dom inte klädderna i butikerna? :O noo! :P
#61 ordnar sig nog ;)
#62 Får man se bild sen? :) Ska själv färga mitt hår ikväll eller imorgon :) Kastanj blir det denna gången :D
Johanna.
Skulle också gärna vilja se bild, om du själv vill. Färgade mitt hår häromdagen fast blev ingen skilnad typ :P
Haha, här kommer en väldigt mobbad bild, men den ända jag har på mitt hår just nu :)
Hälsningar Johanna ~
Blixten gör inte färgen rättvis! Den är lite mörkare i verkligheten :)
Hälsningar Johanna ~
Fin härfärg :) Du passade väldigt bra i den!! var du typ blond innan? (ljus/mörk?) Har du haft en bra dag? Gjort i skolan? ;)
Tack & tack! :) Hade typ mörk blont med ljusa slingor, & råttfärgad utväxt ;)
Ska gå ut en Power walk nu! Kommer in & svarar på resten utav meddelandet sen! ;D
Hälsningar Johanna ~
JIPPIEEEEEEEE ja ska fp behålla mina kaniner då jag enbart var allergisk mot hö:et :D:D:D:D:D:D:D lite glad nu eller?!?!? jag som höll på att gråta ihjäl mig i floder…
#73 JA! Vilken tur! Jag förstår att du nog är överlycklig just nu :)
Hälsningar Jossan
#69 Fint!:)
Ska färga mitt imorgon :)
#73 Vad bra!:)
#66 det är ju limiteD edition. - tex fanns det bara 16 x av en klänning jag ville ha men tog blusen istället (fick den!?)
#73 gud vad kul att höra! :D
#76 Gaaa!! :P Var du där och träffade henne? ♥
Tröttare än jag brukar idag. Jobb till 17.00, sedan en runda på stan med mina kusiner för att därefter gå på bio. Ikväll måste jag även packa, för imorgon tar jag bussen till Göteborg direkt efter att jag slutat. Stress! Får försöka sova när jag kommer hem.
Sjuk, alltså borta från skolan. Hänt lite läskiga saker där också så det var ju rätt bra att man har blivit förkyld… Håller även på att visa mamma riktigt fina bilder på kaniner, ska försöka få mamma smälta lite så jag kan köpa nån/ett par till! ^^
Håller även på att kolla efter bra transportburar.
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Nyss haft NO-prov, får hoppas på bra resultat.. :S
#80 Vad är det som hänt på skolan? *nyfiken* :)
Hälsningar Jossan
#82, haha men det är en kille i min klass som är lite underlig. Vi bor åt typ samma håll. Han brukar hinna ifatt mig eftersom min cykel är stulen. Men han pratar på om vapen och sex.
Och tänk på att vi är 13 år båda två. Men han har pratat om att min bästis är sexig, och han vill k***** henne. Och hon har redan en pojkvän. Och jag har pratat med henne om det, och hon pratade med vår mentor. Och hon har pratat med honom och ska ringa hem till hans föräldrar.
I förr igår var han jättesur på mig att jag berättat för några. Sen igår var han så ''glad'' som han brukar. Och ja, han rörde på mig på lite ja… Och han gillar mig, samtidigt sa att han ville göra det med min kompis. I skolan brukar han följa efter oss. Det är lite läskigt, så vi försöker springa iväg, men han springer efter… Haha, långt inlägg blev det :')
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#83 Usch då :/
Hälsningar Jossan
Någon som vet vem Anniela är? Tydligen ska hon ha varit med i Melodifestivalen förra året. Blivit tilldelad att ringa upp henne för en intervju till Kvällsposten men inte kommit fram. Suttit och googlat en stund, men kan verkligen inte komma på vem hon är… Haha!
#85 Det var väl hon som hade den där låten Elektrisk?
Hälsningar Jossan
I heard you're a player.
So let's play a game.
Let's talk 24/7
Let's tell each other good morning and
good night every day.
Let's take walks together.
Let's give eachother nicknames.
Let's hang out with each other's friends.
Let's talk on the phone all night long.
Let's hold each other.
Let's kiss and hug.
And whoever falls in love first? Loses.
#87 Ingen lämplig bild kanske att lägga upp här? Med tanke på att det finns väldigt unga här
härligt med helg! =) finns det några wordfeud spelare här ute? ;)
Imorse hade Holly byggt boa och så såg jag två ungar. Och nu när jag kom hem från skolan tog jag och kompisarna ut ungarna och det var 6 st! Jättevarma och verkade må toppen! 
#86: Ja, precis! Tack. :)
#90, Grattis, vad kul! :D
Hälsningar Johanna ~
Gud va klotterplanket är dött?! Ingen har skrivit något på 4 dagar?!
#94 Många har haft fullt upp kanske? hehe :D
#94 ja kanske. Men vrf just dom här dagarna då? :P
#96 Vem vet:P
#94 Vist kanske det var det men det är ju inte klotterplanket sajten drivs av så huvudsaken är ju att det skrivs i tårdarna :)
--------------------------------------------------------------------------------
4 dagar kvar!!
#98 Nej men klotterplanket är ju roligt, där man kan diskutera allt möjligt, visa upp saker osv :D
roligt att man varit sjuk en vecka och har 10 prov att göra… (hade 12 men gjorde 2 idag) därför har jag inte varit så aktiv för er som bryr sig, nu ska jag fortsätta plugga, hare bra! ;)
#100 Plugga är aldrig skoj :S Och 10 prov är ingen höjdare heller:P Lycka till! :D
hahaha våran so lärare spelar bullfest på so:n hahahahaha!
fick A på tyskaprovet, sååå glad! Redan har jag samlat på mig två A:n, nu ska man bara hålla i detta .. gäller att kämpa 
#103 Tur att jag inte går skola längre, så jag slipper det jobbiga nya systemet med betyg ;)
Kommer nog bli en grym helg, på fredag KM - har ju förväntningar på det då vi kom 3:a förra året, LB men omhoppning i LA + två omhopppningar med en ungponny och vi kom 3:a men är stolt lver henne vad som än händer! Sedan på lördagen kaninutställning i Tierp och söndag blir det Britney Spears (Joe Jonas) i globen men innan det ska jag va funktionär på nationella ponnyhoppningen, eller om det var häst den dagen, det vet jag inte men ska bli kul ialla fall!