Frasse + lilla tysk
Vad tror ni om att ha en frasse hane och en lilla tysk vädur hona boendes tillsammans? Hanen kastrerad förstås. Kan det funka storleksmässigt? Vet att man inte bör ha en dvärg med en jätte pga storleksskillnaden. Men en lilla tysk är ju lite större.
MVH Erika :)
Jag ser inga problem med det :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Lilla Tysken är ganska så stor den med, åhh tysken är så gudomligt underbar till sitt temperament och väldigt påhittig. Min tjej har vid 2 tillfällen skrämt livet ur mig då hon hoppat upp på "Lejonens" burtak och tycker att det är en förträfligt trevlig sysselsättning när ingen annat händer. Hon är som en liten hund å makalöst söt åxå.
Observera att det är cirkus 120 cm som hon då hoppar rätt upp, jag vet att hon är väldigt inresserad och dessutom mkt god vän med en av våra katter som brukar ligga uppe på burarna, hon är väldigt nyfiken när den ligger där så kanske hon av just nyfikenhet skuttar upp för att kolla läget efter katten? Nu har jag tråkigt nog satt stopp för denna kreativitet och laggt en skiva som stopp, får se vad hennes nästa briljanta ide kan bli!

Men så bra! Då kanske man ska skaffa sig en frasse då :)

#2 Jag har oturligt nog fått en grinig tant :( men ibland är hon väldigt trevlig. Påhittig håller jag med om. Hoppar över kompostgaller som ingenting.
#4 Jag kommer få frassebebisar till våren om du är intresserad :) Föräldrarna finns på hemsidan (se signatur).
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~