Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 628 ggr
[linneasandberg]
0

(K) 4-fackare

Hej!

Eftersom jag ska skaffa en kull i maj måste jag ju ha lite mer plats till alla kaniner! så jag söker en 4-fackare för ett bra pris som jag ska ha inne        (nere i källarn)

men det är inte förens källaren blir klar som jag kan hämta den och. förmodligen i höst. vi ska lägga nytt golv osv. Men bara undrar ifall det är nån som har det till salu ;) så?

:D

HolyFuck
0

Jag har en inomhusbur med tre våningar, ifall det är av ntresse? Vart är det du bor?

[linneasandberg]
0

i vänersborg! har du nån bild? :)

HolyFuck
0

Jag fnns i Göteborg! :)

Här är den:

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/306966_249012635135389_204406872929299_625705_1138546806_n.jpg

Har inga till den. Men täcker man för hålen för ramperna, så blr det tre stycken  lagliga burar. Väldgt praktisk då man kan vka hop den :)

[linneasandberg]
0

hmm får fundera lite ;) hur mycket tar du för den isf?

HolyFuck
0

Jag hade tänkt mig 500 kr för den. Men vid snabb affär kan du få den för 400 kr :)

[linneasandberg]
0

men hur skulle man kunna täcka hålen isf? :o kan nog inte bli nån snabb affär eftersom källarn inte är klar än. men jag letar fortfarande! :D

HolyFuck
0

#6 Tänkte att den går ju att fälla ihop :P Tex hyllplan, eller spånskivor fungerar jättebra att täcka för med. Går säkert att göra någon krångligare variant också. Jag har haft hus med golv över dem :)

CaptainBunchie
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#3 - Den blir väl inte laglig på höjden (innermått i varje bur)?

//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa)        _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_

[linneasandberg]
0

den verkar lite klurig o städa… tror jag hellre skulle vilja köpa en som inte går att öppna på höjden (lite krångligt) utan mer framför en

HolyFuck
0

#3 Jovisst är den laglig :) Tar man bort ramperna, så blir det tre lagliga burar på 100x50x50 cm. Den är byggd för att man ska kunna ha den så också :)

#9 Det går ju dock att öppna alla luckorna framifrån :)

[linneasandberg]
0

#10 hur hög är den ? :)

HolyFuck
0

Gissar på 150 cm, men har inte tillgång till den just nu att mäta exakt.

[linneasandberg]
0

#12 okej jag får fundera.. jag behöver ju bara en bur i maj så det är inte så bråttom! :)

[linneasandberg]
0

putt