(S) 1.0 Teddyvädursungar
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lugna o gosiga. Tama, från led utan kända defekter. Två hanar, 8 veckor gamla 9 okt och då lev.klara.
Färg och Teckning: En mörk brunzobel, en madagskar
Ögonfärg: Bruna
Päls: Teddy (helteddy)
U: Solvikens Hira Färg: Mörk brunzobel, brunögd
E: Violens Hugo Färg: Isabella wienertecknad, blåögd
Födelsedatum: 2011-08-14
Kullstorlek vid födsel: 7 (alla överlevt)
Leveransklar: 9okt
Finns i: Eksjö, transport Oskarshamn o ev. Stockholm finns
Pris: 500kr
Kontakt: eklyckanskaniner@hotmail.se
ÅH!! Blir kär <3 Varför kollar man på teddyannonser? :P Dom är alltid så söööta!!
Vill ha!! Hälst brunzobelen ;) (a) love love love !!
Nej vad fina! Har alltid önskat mig en teddy… Men tyvärr så krävs det ju lite pälsvård vilket jag inte riktigt känner att jag orkar med 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Ja, visst är de söta, vet inga sötare kaniner än teddysar
. Men de kräver ju en del pälsvård, det är sant. Men föräldrarna till just dessa har ganska lättskött päls för att vara teddy. Jag borstar mamman ca 14:e dag o pappan ca 1g/vecka. Ungdjuren kräver dock lite mer. Ofta ca 3ggr/vecka upp till ca 7-8 månaders ålder, sedan mera sällan. En borstning brukar ta ca 15 min. Fördelen är att de blir otroligt tama o lätthanterliga när man pysslar med pälsen (o därmed dem), o så är de så rogivande med borstningen för en annan också. Jag njuter..det ger mig verkligen avslappning. Men har man noll intresse för pälsvård, ska man naturligtvis välja en annan ras. Annars är det en perfekt ras för alla, så lugna o trevliga.
Slänger in en bild till på madagaskarn tycker han blev så söt på den..
Jag älskar pälsvård ;) Har en långhårig kanin (som dock hatar att bli kammad) som måste borstas noga igenom ca 1-2g/veckan.
Kan du inte "slänga" in en bild på den andra också? :)
åå! Dom är ju för söta! Lycka till med att sälja dom sötisarna, dom går nog åt som smör i sol skenet!
ÅHH!! Dom är så grymt söta :') Blää för föräldrarna som inte vill att jag skaffar en till kanin ^^
PUTT
OBS! Jag sänker nu priset till endast 350 kr /st pga att jag vill att de ska hitta goda hem när de är små o innan vintern. Levklara nu i helgen!! Hör av dig om du är intresserad.
mvh Erika
Äsch! Varför ska ni bo så långt bort för?! Tycker att madagaskarn kan flyttta hem till mig 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Här kommer han..