Sjuk!
Jag tror vi måste avliva min kan Princess idag! Hon har en sjukdom . (kommer inte ihåg vad den heter) … Då hon går med huvudet snett och det blir bara värre. Vi har gett henne en massa vitaminer. men hon äter juh inte ! imorse när jag och syrran skulle ge henne och det andra 6 kaninerna mat, så tog min syrra upp henne. när hon lade ner henne igen lade hon sig ner bara och rullade runt. Hon kan knappt så upp, utan rullar runt och försöker komma upp. Hon är en av dom bästa kaninerna jag har. :'( :'(</3

nej vad hemskt!:'( Tröstkramar<3
jaah . :'( tack .

NEJ! Vad hemskt! Stackars dig<3 Många tröstkramar till dig<3
#3 jag vill inte avliva henne . :'( men det är väl bäst så hon inte lider. hoppas verkligen att vi kan få någe mediciner av veterinären. :(
Hoppas vetrinären kan göra ngt. Såg på tv om en hund som betedde sig precis som du skriver (om än ännu värre den hade ingen balans alls) men efter röntgen visade det sig dne hade fått en stroke i hjärnan under natten, vilket inte är dödligt, den behövde bara lära sig att få tillbaka balansen sen mådde den hur bra som helst!
#5 okej , jag hoppas att dom kan göra nåt åt min lilla Sessan . hon är juh bara 5 mån .
Så tråkigt! :( Hoppas att det fixar sig <3 <3

Usch vad tråkigt. Hoppas det går bra för man fäster sig ju så otroligt mycket vid sina djur. Håller tummarna!
#8 jaa man gör juh det ! .
Vi ska åka till veterinären idag, då allt i närheten var stängt igår. Hon får juh torrfoder med vitaminer som man blandar i det. men hon äter det inte. hon äter bara hö. men det är iaf bra att hon äter nåt.
Hur gick det med kaninen? 
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!