Temperatur på vattnet?
Jag undrar hur varmt/kallt ni brukar ha det?
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Temp till vadå? Dricksvatten? 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
På dricksvattnet? Lite kallare än ljummet (kan man beskriva det så? haha) sedan på vintern har jag det ljummet för att det inte ska frysa så fort.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
1# Hah, oj förlåt. Glömde skriva. Precis dricksvattnet :)
2# Okej, tack :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
# varmt vatten fryser snabbare än kallt faktiskt ;) Ger också mina kaniner ljummet :)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
#4 Gör inte mitt, det är därför jag har ljummet. Varför skulle det frysa snabbare?!
#5 Min NO-lärare har sagt det, kom inte exakt ihåg varför men tror att det va mindre syre i varmt vatten så det fryser snabbare. Jag ger mina ljummet för att dom ska slippa dricka iskallt eller jätte armt ;)
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
#5 - Det har med mpembaeffekten att göra. ^^
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#5/#6 Min NO-lärare säger också så 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#8 - Min med, det är vetenskapligt bevisat. ;)
~ When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you've got a thousand reasons to smile.
#4 kanske stämmer det men jag ger också mina rätt varmt vatten på vintern, just därför att jag själv inte skulle vilja sitta ute i typ -20 och dricka iskallt vatten 
Ja kanske är "vetenskapligt bevisat" men jag tycker att vattnet i vattenflaskorna fryser snabbare när det är kallt i alla fall, så tänker ha ljummet på vintern ändå :)
Plus att jag skulle inte vilja dricka kallt vatten p vintern.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#11: gör inte ljummet vatten så att kaninernas magar blir ''sura''??
nåt pappa sagt så jag tänkte bah fråga ;)
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Jag ger också ljummet vatten på vintern, även om det fryser snabbare. Man får byta ofta bara. :]
#12 Inte på mina i alla fall 
# 11 Fast det brukar vara "pipen" på vattenflaskorna som fryser innan vattnet i flaskan..
#15 Jag byter vatten minst 2 gånger/dag, så de hinner alltid dricka mycket ändå :)