Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 672 ggr
dermot
0

Länksidan

Håller på att uppdatera/ändra lite på länksidan på min hemsida! Ni får gärna kika in och se så att allt stämmer, om inte så kommentera här. Och självklart kan vi länka varandra! Bara att säga till så skriver jag upp dig Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[myran96]
0

Vi kan göra ett länk byte :) http://myskaniner.weebly.com

dermot
0

#2 Absolut! Vart finns du och har någon speciell färg du föder upp? :)

Jag föder upp dvärgvädur och dvärgvädursrex i Skåne. Har inte bestämt färginriktning än, men blir troligtvis japantecknat mfl :)

// Anka

ppyysseenn
0

Vi kan göra ett länkbyte :)

www.pysens.weebly.com

Jag bor i Skåne och föder upp dvärgvädur satinrex, rex, satin och normalpälsade :)

//Alma

Min (påbörjade) kaninuppfödning, ta en titt vettja! :) ---->

Pysens kaniner

dermot
0

#4 Lägger till dig! :)

// Anka

[myran96]
0

Föderupp lilla tysk vädur i färgerna järngrÅ, viltgrå, viltgul samt manteltecknad :) finns i Stockholm lite utanför stan Nacka.

dermot
0

#6 Lägger till ^^

// Anka

[myran96]
0

#7 grymt! Lägger till dig nu också! :)

dermot
0

#8 Awesome! :)

// Anka