Bildtråd
Orkar inte lägga upp på alla mina 5 kaniner:)
Så lägger upp en bild på våran Albin, 3 ½ år gammal BJ/okänd :)
Resten kan ni se på: www.minaunderbaradjur.weebly.com
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Sööt :D
Visar en bild på lille Vide här då. :)
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
Höhö, har tänkt lägga ut bilder av alla sju… Börjar med mina två BB, syskonen Busen och Bella. Busen är kastrerad, så tro inte att vi är helt ute och cyklar.
Sjuklingen Sotan, som förövrigt är syskon till Busen och Bella men inte bor med dem pga hennes sjukdomar.
Och till sist småttingarna Belice och Flash, dem nyaste tilskotten i familjen.
söta alle hoppa :D
hopa, skrev lite fel :D
Här har vi Zorro min äldsta kille på 3 år. Rasen är Lilla tysk vädur och han är hu snäll som helst!!! När man kommer ner till kaninburarna så hoppar han runt i buren och när man öppna till honom så lungnar han ner sig och kommer fram till bur dörren. Haha samma sak är det i ute hagen, väldigt kelig! :)
Sen har jag 4 kaniner till av samma ras :) Kommer en lite bild på Zorro här som är tagen för någon vecka sedan.
Dethär är min lilla Hassel, min ögonsten!<3 Hon råkar ut för ett och annat lite helatiden, min lilla olycksfågel! (;
Hon är 1½ år gammal som bra älskar att sitta i mattes kne och gosa elr mysa med andra djur/kaniner. Hon kan vara vän med alla! :)
I give you all my love, rabbits...<3
Bow, min andra kanin för tillfället. Hon är Hassels dotter som är snart 3 m gammal. Snäll med glimnten i ögat och älskar att springa runt i hagen och busa. Elr bara sitta med mamma och mysa! ^^
Hon är blandning mellan Holländare och Lejonhuvad kanin och annat. ;)
I give you all my love, rabbits...<3