Fotodag!
Ja, det blev en fotodag idag. Fick bli hemma från skolan pga migrän som lyckligtvis släppte efter ett par timmars sängliggande. Så då kände jag att jag ville ut och pyssla med ninerna! De piggar alltid upp en!
Också fick jag ju ut och röra lite på mig.
Så det här blev resultaten…
Kommentera inte förrän jag säger till tack!
Tixie…
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Nu får ni gärna kommentera 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
fina bilder och kaniner! :D
Fina bilder och söta kaniner :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jättefina bilder & Kaniner! :)
Vilken cool färg Cerice hade! Frasse? :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jättefina! Har du lagt en spegel på marken? :P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#16 och #17 Tack! 
#18 Tack! Japp hon är Frasse (med pyttelite BJ) 
#19 Tack :) På bordet faktiskt
En stor "dörrspegel".. Kommer egentligen från ett par provhyttar vi hämtade från hyléns en gång

// Anka
Jätte fina kaniner! Vad många du har! ;)
MVH Wilma
#21 Tack! Ja det har blivit en del 
// Anka
Gucci gud vilken fin kanin 
#24 Hon är till salu om du vill ha henne 
// Anka
#20 Hehe ok smart!
#26 Vad fin han är
Tror säker att de hade passat fint ihop!
Vi finns i Hörby i Skåne, men transport brukar kunna lösas, med hjälp av medlemmar här inne. Vart håller ni till?
// Anka
#27 okej men jag bor i vara, men transport går säkert att fixa :) har du nåra fler hermeliner? jag ska prata med mamma och se vad vi kommer fram till men jag hör av mig när vi har bestämt oss :) kan du berätta lite om henne? :)
#28 Okej :) Vi kan ju höra här inne om någon har ^^
Jag har två hermeliner, Gucci då och Gwen. Gwen vet jag inte så mycket om då jag "räddat" henne. :) Men om du vill ha även henne så säljer jag även henne :)
// Anka
hon är också väldigt fin. men jag vill gärna ha båda men måste prata med min mamma och så, men jag hör av mig antagligen i morgon :) min mamma föder upp dvv om du vill titta på hennes hemsida, www.karolaskaniner.se och jag holländare (ska hämta nåra nästa vecka) lejon och så har jag en hermelin :) Min hemsida www.deniseskaniner.n.nu :)
#30 Holländare är underbara. Vill försöka få tag på isabellfärgad holländare nästa år :)
#30 Ja, absolut! Gör så! :)
Om din mamma har några vädurar till salu så kanske vi kan göra ett byte? 
Ska in och kika! 
// Anka
#31 jätte fina :) jag kommer att ha blått och svart :)
#33 Ok dem är med fina!:D