Nya bilder :D
fina bilder!!
#4 Tack så mycket!

Jäklar vilka jättefina bilder!! Du är ju jätteduktig på att fotografera :D
jättefina bilder! såg jätteroligt ut när kaninerna båda skutta iväg :P som för att säga hej då nu sticker vi :P xD :P
#11 TACK så jättemycket. Att fotografera är mitt stora intresse, men det är inte lätt alls att fota två hoppbollar som vägrar sitta still nån längre stund
#12 Tack :D Haha, jaa.. jag tyckte det jag med, därför la jag den som sista bild 

Söta kaniner!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#8: Superduper fin!!
#9: Haha, vilken söt rumpa Saga har då :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

såå sööta bilder<3
Tack så mycket ;D
#9 HAHA! jag veet. hon har värste tjockisrumpan! fast ja, hon är lite tjock hela hon.. min lilla goa tjockboll! ^^ Men jag hoppas att hon går nere lite i vikt nu när det blir sommar å hon kan springa omkring å äta ännu mindre pellets å mer hö å gräs istället ;)
finfina bilder!! jag älskar Alfreds pigga utseende och Sagas gulliga utseende! hihih vilket par!!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Fina bilder! Jättesööta niner! :D

SagaoAlfred - Tycker du är jätteduktig på att fotografera! Det mesta beror väll på att du har fått en stadig hand, och blivit bra på det, men vad har du för kamera? :)
Tack så jättemkt alla som tycker bilderna är fina :D
#19 Oj, jaa.. dom var väldigt lika. Fast din Harry ser lite större ut.. Alfred är rätt liten, väger 1.5 kg. Jag vet inte riktigt vad han är för ras 
Jag köpte honom utav min vän. Mamman är en blandras, bondkanin, hermelin trooor jag och blandat med någonting annat. Pappan är en blandras också, Angora blandat med nånting annat. Har vetat exakt vad båda föräldrarna är för raser, men jag glömmer alltid bort.
Alfred blev väldigt lite, både mamman & pappan är större.. Fast ja, ingen utav dom är ju sådär superstora men!
#21 Tack så mycket! Jag har en Sony DSLR-A100 :) En digital systemkamera alltså! ^^ Men har bara haft den i snart 5 månader så jag är inte alltför jätteduktig än, men jag lär mig allt eftersom! ^^