Herregud!
Sitter hemma den 16 april och är sjuk. Har inget att göra så jag slår en pling till pappa och för höra det mest underbaraste av allt!
Fagra har äntligen fött! :D Den 13 April (oturens dag) födde hon 8 harbebisar. Den 14 april levde dock bara 7. Så begravning av kaninunge i rabatten hade skett. Men de restrerande ungarna (7) lever och mår jätte bra.
WOW! Äntligen har våran BELGISKA HARHONA fött (L)
Oj, vad roligt att det ändå blev så många!:D Haha, ja, det sägs ju att det är en otursdag, men kanske inte för alla ;) Synd att en dog! Jättebra att resterande 7 ungar lever och mår bra!:D Då blir det många att välja mellan ;) Ska ni behålla ngn själv?

Wow, gud så himla roligt! 7 ungar är ju ganska många. Ska ni behålla någon? Lova att fota!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
aa vi har fotat den döda lilla bebisen, vi döpte honom till Happy Hour. :) Vi har inte någon tankte på att behålla men sannorlikheten att vi behåller är mycket stor :) Vi fastnade ju för mammans stora bruna ögon, så nu är det 2x7 ögon alltså 14 gulliga ögon som kommer att tindra :)
Skickar bilden på Hour senare, då jag slarvigt nog glömt kamerasladden hos den andra föräldern :)

Okej :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Men vi är helt säkra på att hon födde alla 8 levande då vi hittade mjölrester kring Hours mun. Dog förmodligen av svalt :/
Men jag lovar att dokumentera deras uppväxt med bilder så ni får se ;)
Grattis!!! Guuuud vad roligt
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
VAD ROLIGT :D
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vad kuul! Du mååste visa bilder sen! :D

Vad roligt! Grattis! Håll oss uppdaterad ;D
Nu kommer den allra första bilden
.
Ungen döpte vi till Happy Hour, då vi är helt säkra på att han bara levde i ett par timmar. Han är den enda av 8 som dött.

Åh vad liten och söt :)
Sen kommer alla andra :) 7 små viltröda saker som knuffas och piper efter mamma och mat :P
#13 - Visst var han.. men han var ändå minst.. jag tyckte han var stor :P har bara sett dvärgrasernas ungar och de är riktigt små :P
#14: Men åh, vilket myskalas :)

Åhh vad små :D Lycka till i fortsatta livet!
Det bästa är mamman :) Hon kom med på en bild.. hon lät oss ta ut dem och nosade på kameran varje unge och oss :) Jätte go tjej
Glömde skriva att om någon är intresserad av en el. flera ungar ur kullen är det bara att höra av sig via mejl :P
#19: Iiiih.. Okej ^^ Om mina föräldrar hade gått med på det så..!! Dom är ju så fina! Men får nog bli någon annan gång
#20 - aa.. det kan ju var ett problem :p
De har börjat pipa (skrika) nu på de senaste dagarna.. går man till burarna hör man dem :) Sööta små saker
P.S har kollat så att inte honan gör något med dem :P
#22: Brukar ungar skrika? xD Det har jag aldrig hört talas om!
Piper kanske.. :P gnäller.. är säkert hungriga :P
Åh så söta:) <3 Stort grattis och lycka till! Kul att så många överlevde ändå!
Nya bildeR?
Självklart! Nu är de 13 dygn och alla har öppnat sina ögon :) på bilden visas enbart 5 st men 7 är i livet :P
Skickar en till med 6 små liv :)
Hjälp vad vackra de blivit!
Sötaste ungar jag sett på läänge!

Naaaaaww :) <3
japp söta och feta är var de är.. vi hade tänkt att döpa dem efter grekiska gudar :)