(S) Innebur
Kaninbur i begagnat skick säljes. Ett hemmabyggt hus medföljer om man så vill :) Buren har en stor lucka upptill och en lucka framtill som blir som en liten trappa när man öppnar den.
Bredd: 100 cm
Djup: 50 cm
Höjd: 47 cm
Tyvärr tappade jag buren i golvet vid ett tillfälle och plasten sprack lite i ena hörnet, bifogar en bild på det. Dock är det inget som jag har haft några problem med, har ställt toalådan i hörnet utan att tejpa ihop sprickan och det har aldrig hänt någon olycka. Ingen gnagare jag har haft har försökt tugga upp det heller.
Det gula husets mått är:
Bredd: 30
Djup: 33
Höjd: 22
Buren finns i Tråvad, men skulle kunna ta den till allt mellan Skara och Jönköping.
200:-
Pm:a mig ditt nummer om du hellre vill ha telefonkontakt så ringer jag upp dig, annars skriv bara här i tråden om du har några frågor.
Tråden behöver ej vara låst.
Är inte denhär buren olaglig i höjden? Ska den inte minst vara 50 cm?:s
Mvh Alice och Morpen :)
#2 Ingen aning, kan vara jag som mätt dåligt också :P
jo den är olaglig om det inte ärså att du mätt fel XD
Mvh/ REXbunny
Medarbetre på minecraft ifokus
#4 Okej, då får jag ta och mäta om den nästa gång jag är och hälsar på päronen. Annars skulle man kanske kunna ha den som sjukbur?
Den går att ha som "bur" till frigående kaniner, dvs om den aldrig är stängd.
#6 Okej, jag har haft marsvin i den och sedan som sjukbur emellanåt när någon av djuren opererats. Placerade en annons här och en på marsvin i fokus. Men då vet jag i alla fall att om måtten stämmer så fungerar den ej till kaniner permanent.
Denna bur är då mer aktuell som en sjukbur eller som #6 skriver; ett öppet hem.