sladdar!
AHHHHHHHHHHH! nu har min kanin bitit sönder laddaren till datorn när jag var i skolan! mamma passade honom men jag vet inte riktigt hur han kunde det! HAN HAR ALDRIG gjort det! lite besviken men glad att han inte fick en stöt! tur det! vad ska jag göra för att skydda sladdarna?
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Köp kabelskydd och sätt runt sladdarna. o ha honom inte lös utan uppsikt där det finns sladdar !
Skönt att han inte fick en stöt ! ;)
Http://Angies-Kaniner,se
Lejonhuvad Kanin i Zobel Blå, Zobel Blå Manteltecknad och Madagaskar.
Dvärgvädur i Viltgrå

DU får inte ha honom lös där det finns sladdar, i så fall måste han passas hela tiden.
men det finns sladdar över allt! hemtelefon, datan och det är inte så lätt att passa en kanin för mamma viiste inte riktigt vad hon ska göra! var köper man kebelskydd?
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#3 Sånt måste man göra även om man har uppsikt, ha skydd för alla sladdar och eluttag. Eller ha galler för eller liknande. Du hade tur denna gången att kaninen inte fick en rejäl stöt och dog.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jaaa, verkligen ska nog köpa galler! eller ta upp sladdarna!eller köpa kabelskydd! men var finns de att köpa?
#6 I bygghandlar osv. Dina föräldrar borde veta :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
ok! kan fråga! tänkte att ha en komposgaller! i hallen! hans favo ställe! och där finns inga sladdar!