Gjort idag? :)
Vad har ni gjort idag då? Skriv och berätta! Kul när man har lika tråkigt som jag ..
_For till stallet direkt efter skolan och mockade och kelade med Kålan. Sedan (efter lite diskutioner) så for jag, Fanny och Ellen till ängen och Kajsa och Lina for till ridskolan SARF där Lina rider. Jag och Fanny hade med oss Nisse och Grålle och Ellen hade med sig Millan, Lillan och Sotis. Tyvärr ingen kamera! Supervarmt och soligt!
Sedan åt jag middag hemma och träffade Ellen och Fanny i stallet igen. Då byggde vi en ny Hage till Cola som tog 1½ timma *sega* fast jag måste bygga om den imorrn, för stallägaren sa att den är alldeles för stor (haha) och vi måste spara på betet. Aja, :)
_Skriv och berätta vad ni har gjort idag!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
jag har varit i väg på prao - i biblioteket….trodde jag skulle döö,så tråkigt va det!!men bättre än min kompis hade jag iaf!!Hom fick praoa på dressman!!!Haha

HAHA!
www.frihetenskaniner.se
:D , Hittade inget annat tyvär…

Ja, vad har jag gjort.
Kom hem vid 14.30 släppte ut Hampus, såg Tv + Dator. Åt plättar och lite mer dator. For med mamma och handlade sedan gick vi promis med Viggo. Sen har jag bara varit lat ;) Läst härliga hund osv. Nu för 3 min sedan gick Hampus in i buren :)
Jag har planerat inför morgondagen då Mozart kommer! :) Jag har varit till Granngården och köpt 30kg(!!) Rabbfor, en klotång och matskål, sen åkte jag till stallet och köpte en Höbal.
Sen så har jag satt in spån och hö i buren, satt in skålarna och bara väntat på att dagen ska vara över och att morgonen ska komma :)
Inte mycket.. :P Skola som vanligt.. Hopptränat med kaninerna på en äng en bit härifrån. Latat lite, tittat på tv med Candy, sen fick hon sitta på skrivbordet medans jag var inne på dator. Åt mat .. :P Nu sitter jag här och fixar mitt arbete om Japan!

Skola, ute med ninen, pluggat kristendom (BLÄ), suttit här, åkt till stallet, åkt hem, städat, kollat tv, suttit här, stickat, suttit här, sytt och suttit här (:
Varit i skolan..Och sen efter det tränat fotboll. Sen när jag kom hem från träningen var det fort som sjutton in i duschen, sen äta och sen kolla på mitt älskade LOST!<3333
Har inte hunnit med så mycket.
Jobbade. Kom hem från jobbet 07:00 oså sov jag till 19:00. Oså nu har jag kommat på tv. :D o snart ska man åka ivag till jobbet igen

Idag har jag kommit hem för 1h sedan. Har sett Tv elr ser Tv :P Pussat med Viggo som snart ska ut. Ska städa Hampus bur om jag hinner och sedan Vårkonsert :)

Skola, sedan stallet. Byggde ny Hage till Cola, släppte henne. Städade Grålles bur och slappade med honom. Letade nya roliga grejer till hans bur.
Busade med Fanny, en skottkärra och en sån där grej som man kör hö på. Slutade med att jag knäade mig i öat och i näsan. Fan vad ont det gjorde.
For hem. Ska snart äta.
www.frihetenskaniner.se

Idag har jag seglat, med skolan (har segling som lektion)
Det var typ perfekt väder, och så varmt att våtdräkten kändes klibbig direkt… Men det var härligt ändå ^^ Tyckte verkligen jättesynd om alla som satt inne i tråkiga klassrum..

Idag har jag ridit och vart i skolan. ;P
Idag har jag försökt sola lite, varit 24 grader :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Idag har jag haft en riktigt slapp dag :) Började med nationella prov som iof inte var speciellt kul.. Sen hade vi ett långt hål och då passade jag på att gå till musiken tillsammans med Erik och Knutes för att träna lite :) Jag och Erik ska sjunga nästa måndag och Knutes ska spela gitarr (pirrigt!!) Vi satt ute i solen och sjöng, spelade och åt glass, mysigt ;)
Sedan hade vi inga lektioner fram till lunck och efter det var det revyträning för hela slanten ;)
Och nu har jag precis kommit hem :)

Skolan idag, bad och allt ;) Sen for jag och Erica och köpte present till Ida och har varit hemma ett tag nu :) Ikväll Idas middag och sen i natt till stugan :)

Kom hem för ungefär 45minuter sen från skolan och jag skall snart städa till Albin och och Nokia sen skall jag åka till vännen^^
var i skolan å hade tråkigt xD kom hem tömde diskmaskinen… :P är här :P ska gå till ninisarna sen… :D

Vaknade. Skola, somnade nästan. Fyfan vad tråkigt! Slöjd, äcklig mat och sedan någon tobaksfri-informationsgrej. Hem till Fanny.
Delade på ett stort paket chokladglass, läste skvallertidningar och pratade. Gick till stallet, mockade, fodrade och kelade med hästarna. Tog ut kaninerna och gick hem till Fanny med dem för första ggn.
Satte oss i hennes rum och bjöd dem på banan som Grålle vanligstvis älskar, men han var inte sugen. Efter ca 45 min gick vi hem till mig. Ute i trädgården med kaninerna. Grålle ville smita och försvann under våran lekstuga, fick ut honom. Katterna var jätterädda! ;-)
Fanny for hem och snart ska vi äta kyckling. Fanny ska förmodligen sova hos mig, vi ska se CM och äta chips, godis och dricka läsk. :-)
www.frihetenskaniner.se
Väcktes av Candy halv sju, Släppte ut henne i rummet, gick och tittade på tv.
Gick till skolan tio i åtta, stängde in Candy, matade Roxy och packade väskan.
Gick i skolan till klockan kvart över ett. Stack till en kompis, lärde henne hur hon skulle hantera sin kanin + hjälpte henne bygga en rasthage, Sjöng lite singstar (wiiiexD) jag var sämst ^^ Inte för att jag var seriös.. :P
Kom hem, släppte ut Roxy i rasthagen. Kelade lite med Candy, åt en pizza och tittade på ett inspelat avsnitt av Simpsons.
Satt vid datorn i några timmar, läste lite tidningar..
Ska snart städa kaninburarna + vid kaninburarna. Börjar bli så varmt, så snart är det dags för den årliga vårstädningen!
(Då tvättas alla burar med såpa+vatten, alla hinder tvättas, alla selen, ja allt som "tillhör" kaninerna städas/tvättas.
Sen ska jag förbereda lite för tävlingen imorron =) Fylla i tävlingsböcker, packa väskan m.m.