Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 605 ggr
Raspberrys
0

Mina kaniner

Nu tänkte jag berätta lite om mina kaniner :)

Min Kanin Tjejen:

Min kanin Tjejen är en renrasig holländare. Hon är 1år. Hon är svart & Vit tecknad, super fin! Hon har ingen bur, endast en transport bur som hon gör sina behov i. Annars är hon lös i köket och resten av huset. Hon är inte Riktigt normal.. Hon skäller ibland, inte högt men verkligen skäller :D Hon vifftar på svansen när hon inte ligger som en "pladuska" (Typ som en hund xD) Tjejen är super snäll mot alla i min familj och alla som hälsar på! Tjejen är duktig på att dricka, hon dricker minst en vatten flaska om dagen!

Med andra ord, hon är perfekt! <3

// Linda och Tjejen

Min Kanin Killen:

Killen är en liten begåvad hoppkanin. Han är 2år. Han är en albino och rasen är jag inte säker på.. Han är mycket snäll men han tycks ty sig till mig, annars är han lite skygg.. Killen är super tam och super snäll. Han har ALDRIG bitit någon. Killen är lite bortskämmd när det gäller maten. Han äter pellets och som jag kallar "bland mat". HAn är väldigt kräsen när det gäller maten. Hans rekord i hoppningen är 70-80cm skulle jag tro. (har inte mätt hindret..) :) Han dricker inte om vattnet inte är kallt.

Killen är min lilla pojke! <3

// Linda och Killen

Pappas kanin Malwa (Min också)

Malwa är dotter till Tjejen och malwa är bra på allt. Hon är väldigt lättlärd (hon har inte fått det från sin mamma xD) Malwa är 5månader. Hon är väldigt Snäll men extremt busig! Första veckan hon var hemma hos oss Hoppade hon ner i en kartong och kom inte upp :D Vi var tvungna att lyfta upp henne :) MAlwa är mycket duktig på allt inom hoppning. Hon har hoppat 50-60cm som högst skulle jag gissa på men jag har inte mätt det hindret heller.. Jag hoppar ,ycket sällan högt med malwa då hon har mycket lätt för längdhoppning.

Malwa är en liten söt hårboll! <3

// Linda och Malwa

Kramar

Linda & Djuren

Fridaaaa
0

Roligt med presentation Glad
Du har ingen bild på Killen så vi kanske kan se ungefär vad han är för ras? Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Raspberrys
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick killen i julklapp av mamma och pappa, de på djuraffären sa att han är en hermelin men jag vet inte riktigt om jag kan tro på det.. Här är några bilder på honom :)

Kramar

Linda & Djuren

Raspberrys
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En till bild! :)

Kramar

Linda & Djuren

Fridaaaa
0

Han ser ut som en hermelin, så inte omöjligt, eller då mix med hermelin. Väldigt söt i alla fall :P

Raspberrys
0

Visst är han! Han är verkligen super söt! Jag vet att han liknar en hermelin men jag hade en med honom förut (tyvärr dog i sommras) som var 50% mindre än killen.. Hon var hermelin.. Dem var så olika så då började jag fundera på om han var korsning :)

Kramar

Linda & Djuren

Fridaaaa
0

#5 Många kaniner i djuraffär är korsningar så det är mest troligtGlad Men han är lika söt för det ;)

Raspberrys
0

Absolut! :) Super duktig på att hoppa är han också! :)

Kramar

Linda & Djuren

Fridaaaa
0

#7 Roligt! Mina kaniner gillar direkt inte att hoppa. Eller ja den yngsta tycker det är roligt om hon får göra det utan sele haha

Raspberrys
0

Haha a! Så kan det vara ibland! :)

Kramar

Linda & Djuren