Dvärghare uppfödare
Sitter just nu å goglar runt men verkar inte finnas så många som föder upp dvärgharar. :P Om ni vet någon länka gärna här ! :)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
www.kanin.rozza.se, föder upp tror jag :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Jag har slutat för tillfället kommer att börja igen när jag flyttat kanske om några år.
Men finns några uppfödare:
Lyckans Kaningård - Irene & Jörgen Alod (har ingen hemsida men känner dom och vill du ha deras nummer skicka mig ett medelande) har färger i zobel brun (med och utan white), svart, vit rödögt kan finnas andra färger också min blåa hona är född där och nu är hon tillbaka hos uppfödaren för vidare transport till en annan.
Aggetorps Kaniner - Jennie Almgård, Har färger i zobel brun(med och utan white), zobel blå(med och utan white), rysstecknat, svart, vit rödögt, viltgrå, viltblå och viltbrunt. (Hit har jag sålt mina hanar).
Silfverdalens Kaningård - Linda Ahlsen, Har blandade färger och en av det större uppfödarna av dvärghare men hon har inte nått till salu men under nästa år kanske. Hit kommer min blåa hona att flytta. Och jag vet att det kommer finnas blåa dvharar i framtiden här. Av henne har jag köpt många kaniner mest i viltgrå.
Finns säkert nån mindre uppfödare också men rekomendrera dessa.
#2 Tack så mycket! vart finns lyckans kaningård?
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
Ligger i Vålberg alltså i värmland men dom åker på utställningar så transport brukar kunna lösa sig men jag rekomendarar dom. Dom har fina kaniner. kaninen jag köpte fick 95p på LU i år i deras ägo sen var hon min och forsatte ligga i top på 94-94,5p var jätte nöjd.