Teddydvärgvädur
Hej! Söker en Teddydvärgvädur's hane för PARNING till min hona som jag tänkte para i oktober, helst ingen helvit.. visa lite bilder på hanen och berätta lite om den så får jag se vilken jag fäster mig vid som jag kan para med min underbara hona. Bor lite utanför Stockholm, ungefär i Bålsta :)
kan vara bra att skriva vars du bor :)
putt :)
putt
kolla teddykaniner.ifokus! Där finns det en lista över teddysar som utlånas :)
Okej tack för tipset! (:
putt
jag har en hane som är blandning mellan dvv och teddy.(kanske inte det du är intresserad av men det skadar ju inte att berätta;) )
Jodå! det lät intressant :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad är det för hona du har? (Vissa vill enbart para sina teddyhanar med teddy) vad är det du vill få fram? Wienerfritt, wiener? Teddypälsen? Mindre storlek? (Varierar i storlek på teddysarna, vissa väger 1.7 kg medan andra väger strax över 2 kg..)
Om din hona är teddyvädur och du parar hon med en hane som inte är helteddy (ex. #7 hane) ger det inga teddyungar.
oj shit! såg nu att du bara ville avla med hanen, trodde du skulle köpa:/ men då har jag tyväär ingen hane till dig..
Har en teddydvärgvädur.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Varnar dig att det väldigt svårt att få sina kaniner sålda vid denna tid på året, & att öron/päls blir mindre bra om kaninungarna föds ute när det är kallt.
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥