Lite kul..
Eftersom Lasse hatar att bli borstad så klippte jag honom lite. Han var inte glad på mig efter det ;) Bara lite ironi hehe.
/Jessica
haha!
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
haha x)
Hade lite tråkigt haha ^^
/Jessica
Haha :)
Funderar på att klippa Alex som jag har inne, han accepterar att bli borstad men tror han är varm i alla päls:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kul! =)
Hälsningar Lurvas11
#4 Det blir verkligen inte fint när jag klipper, inget är jämnt och så sitter han ju aldrig still. Vill inte riskera att klippa i ett öra eller huden, så han får se ut som en luffare :)
Lasse accepterar också att bli borstad, men han har sån lurig päls så han blir tovig efter en dag. Inte kul för honom eller mig :P Sen börjar han fälla igen, och kan man minimera det liite så är det ju bra haha :)
/Jessica
#6 Hade mest tänkt klippa fram så att han ser lite ut hehe :)
#6 Haha ja det kan ju vara bra :) Så han får se fina världen :)
/Jessica
#9 Nej vilken sötnos! Men ja haha, lite mer syn skadar ju inte ^^
/Jessica
Ha ha både jag o dottern skrattade gott!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Haha!
Uppfödning av Lejonhuvade kaniner i söderhamn, skogsdalenskaniner.tk 
Haha! :)
What doesn't kill you makes you stronger.
#10 Tack :) Nej lite skadar inte ;) Dock som han far omkring ibland tror jag han ser hehe :) Men jag vill se hans små ögon med, sedan minska risken för att han får päls i ögonen:)
Tycker du ska byta ut "bög" i sista rutan mot något annat.
Annars var det en rolig bildserie! 
#15 Jo jag hade kunnat byta ut det mot fjant eller något liknande. Men nu blev det som det blev, en snabb kreation. Den var egentligen bara till för att visa mina vänner (men kände att jag ville dela med mig av lite skoj här på forumet) och som sagt, det är ironi och man får ta det med en nypa salt. Jag menar ingen något illa :)
/Jessica