Imorgon bär det av till Avesta. 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Kanske hittat den perfekta teddyväduren! 
Ska bara höra med mamma, sen så tingar jag nog honom imorgon, & sen är det bara att längta tills han kommer. 
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
Fina Yrsa igår 
#3, Karin Stamblock :) Väldigt trevlig!
Hälsningar Johanna ~
#2 Undrar samma som #3.;)
Bifogar en bild på en ungeur kullen jag har hemma just nu,;)
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
#5 Vilka fina kaniner dem har!:=D
#6 Hihi vilket charmtroll:P
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#6, Oh vilken liten söt plutt! Alla dina bebisar är jättefina :)
Hälsningar Johanna ~
Lillfröken växer så det knakar. ^^ 13 veckor gammal och ca 6.8kg tung.
#7 och #8 Bebben tackar!:)
#9 Vilken snygging!;)
Weinertecknade dvärgteddys i olika färger
Var en sväng i Göteborg igår, och träffade även Emelie (dancehall) en liten stund. Alltid roligt att få ett ansikte på de personer man pratat med över internet. :)
Tog sedan tåget till Munkedal, där vi bland annat checkade in våra biljetter till Berlin på lördag nästa vecka. Känns riktigt kul att få hälsa på min kusin där nere och fira hennes födelsedag. Kommer hem sent på tisdag eftermiddag/kväll, och kan ju lugnt räkna med att jag kommer vara så gott som död i skolan på onsdagen…
Har precis varit barnvakt åt min kusin Göte. Gick jätte bra. Nu lekar jag lite i Photoshop, någon som har nått bra redigerings tips?? Ska snart ut och städa kaninburarna och "ställa om" inför vintern. Snart kommer syrran hem som varit och tävlat, gick inge vidare då hästen ställde sig och stegrade vid utgången, men de var felfria i alla fall! Började imorse att plocka björklöv, men känner att jag måste ha lite hjälp, det tar ju sin tid. Föresten så letar jag efter ett nytt objektiv till min Nikon D80, ett tele eller Macro funderar jag på, någon som kan rekommendera ett bra?
Har varit och ridit och hästen bet mig i fingret :( Så himla typiskt att det händer 1 dag innan man fyller år :( Det var en stor ponny
What doesn't kill you makes you stronger.
Tydligen skulle det åska ordentligt i natt - känns utomhus, vill jag lova! Efter en powerwalk och ha ordnat med lite annat ska jag försöka ta mig ut och pyssla om Chica samt städa hennes bur. Om en dryg timma ska jag iväg på ett zumbapass också, ska bli riktigt roligt att få prova på det. :)

Hälsningar Johanna ~

Ooooh vad jag är på bra humör just nu! min älskade lilla Yawa på 9 månader är numera SVÅR i rakbana! Helt sjukt. MIn lilla bebis! <3
Och inte nog med det så fick jag till ett riktig lyckat träningspass med lilla Lexi nyss. Tränade snabba lägganden, och oj vad hon tycker det är roligt. Hon bokstavligt talat slänger sig ner. Sen tränade vi även lite fotposition och hon fattar snabbt och tycker allt är sååååå roligt min lilla plutt <3
Fina PexLex<3

Och såklart en bild på världens bästa lilla ängel! Nämligen min egen snöängel <3 blir svårdebut om 2 veckor nu <33
Jennifer: Alla dina var superduktiga i helgen ju!!! :D
Wille blev äntligen msv i rak, Nemo kom 3a i cupen och Holly ja hon är fortfarande Holly :P
Och själv glömde man att anmäla till tävlingen, hehe.
Någons som kan tipsa om nån bra blogg?
Dags att sova, natti natti!
Jobbade 72 timmar förra veckan, helt slutkörd! Sov 15 timmar inatt, vaknade nyss. Nu tar jag helg!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Today is my birthday!! :D
Har fått en ny mobil :D
#25, Aww 
Har du någon planerad teddykull på G?
Hälsningar Johanna ~
#26 Tack, Jag fick en xperia X8 Sony ericsson :D
#28 OKej :)
I kväll är min bästis fritidsledare med i Idol 
#30, Vad heter h*n då? :)
Hälsningar Johanna ~
#31 Tony :)
Kom hem kl 21 och det var helt kolsvart! Så kaninerna fick komma ut när jag kom hem och då blev det att städa burar och ge mat och allt. 2 av 4 kaniner hoppade över gallrena också så fick jaga kaniner i mörkret.. De rymmde inte samtidigt som tur var!
Har galopperat på stubben med några andra, var hur kul som helst, aron chockade mig med att raca ordentligt! Hon har aldrig gjort det förut, men nu gjorde hon det, men kunde hur bra som helst sedan sakta av och komma i form igen. Bjuder på en instagram bild!
någon med tips? om en hyffsat billig och bra vetrinär i örebrostrakten? 
Ingen från Stockholm som ska till uts i Kalmar 24:de? :)
Hälsningar Johanna ~
#35 fin :) Hur hög är h*n i mankhöjd?
Jag fick rida en häst i söndag som var lika lång som mig (165 cm) i mankhöjd :P Lebigt och det var också han som bet mig :(
#38 Lagom mankhöjd tycker jag ;) hihi :D
gud smidiga jag! Har gjort sönder två matskålar och en bajsspade på två dagar…
Precis sett bilderna sen skolfotograferingen, blev supernöjd med alla bilderna! 
Har bestämt mig för hur mina framplaner ska se ut :) Bara att få föräldrarna gå med på dom :P Svårt…..
#39 aa, för en vuxen ;) men jag är ju trots allt 11 år ;)
Så jag har bara ridit D-ponnysar förutom Spotlight då han är en häst som vuxna rider på så han är ganska så mycket större :P
Har 2 favohästar :D
Barbie
http://www5.idrottonline.se/GladoRS-Ridsport/Vara-hastar/Ponnierandrastalldjur/Barbie/
Och Neptun
http://www5.idrottonline.se/GladoRS-Ridsport/Vara-hastar/Ponnierandrastalldjur/Neptun/
Och här är den hästen som bett mig :S
http://www5.idrottonline.se/GladoRS-Ridsport/Vara-hastar/Hastar/Spotlight/
Sen har jag ridit en som heter Bozo ochså men han slängde med huvudet ner hela tiden :P
#43 Ja beror på hur lång man är, inte ålder ^^,
Neptun var bara för söt ^^,
Och Spotlight föll jag för direkt!:D
#44 Ja, men när man är barn så kanske man inte riktigt har självförtroendet för att rida en större ponny och specielt inte när man precis har blivit biten, då känner man sig inte så glad över att få hoppa upp i sadeln ;)
Japp Neptun är jätte söt och snäll som attan :)
Sitter i soffan och lyssnar på regnet och blåsten. Funderar på om jag ska ta en dusch nu eller imorgon. Funderar även på när jag ska packa inför resan på lördag morgon, då schemat är fullspäckat… Stress!
#38 Det är en c ponny, 135 cm tror jag hon va i början av året eller när hon va 5, men hon är 6 nu så växer väl nån cm till, vilket blir perfekt för c ponny internationellt!;)
tass :D
/Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård
♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥
Får hem en ny kanin idag, spännande! :)
#49 vad kul! Vad heter den och vad är det för ras? :) lycka till !!!♥
Ska upp till Börjes och köpa kanin&marsvinsmat :)
#50 Japantecknad dvärgvädur ^^
#52 åh sså söt! :D Jag skulle också vilja ha en till kanin, men får tuvär inte :(
#53 Jag får egentligen inte heller det, men han skulle avlivas idag annars och jag hade ändå funderat på att skaffa en kompis till Agda. Eftersom de är jämngamla också så är det ju bra :) hoppas bara de går ihop.. Men värt ett försök!
#54 oj då!
Men hur övertalade du dina föräldrar då? xD Eller hemtar du kaninen utan doms vetskap ? :P

Gash, vad jag inte orkar mer! Har varit kvar i skolan till halv 5 både idag och igår..
Har en tankekarta om celler att lämna in på fredag, skitsvår. Jobbar med politisk styrning inom hållbar utveckling och fattar typ nada, får ingen hjälp och vi ska redovisa om 2 veckor.. Kuuul det är med NO alltså -.-
Från att vara riktigt taggad börjar det nu vända hehe.. Ska på hajk imorgon med 65 andra taggade, men vi ska vandra(uppför) i 1.5 mil i spöregn enligt vädret.. Känns sådär. ;)
Shit! Hoppas inte på kaninungar om en månad…..
#59, Vad har hänt? :p
Fortfrande igen som ska till uts i Kalmar från Stockholm?
Hälsningar Johanna ~
#60 En av mina honor som jag har på foder har hoppat över gallret och grävt sig in hos en av mina hanar i hans hage… Och dom har garanterat parat sig enligt både mig och honans uppfödare. Hoppas bara på ett under nu att det inte lyckades, för dom två ska verkligen inte ha ungar tillsammans.
#61 Ajdå.. får hålla tummarna på att det inte blir något då!
Hälsningar Johanna ~
#61 Varför ska dem inte ha ungar ihop? :)
Trist med tjuvparningar, har med haft det inte roligt. En hane tog sig in till 2 honor, dock blev bara ena dräktig som tur var.
i helgen blir det dubbel-dags tävling! :D
#63 Honan har 25 % chans att bära på bettfel= avelsförbud på henne, hon är bara 7 månader och hela hennes kull har utvecklats ganska segt så jag tycker absolut inte att hon är redo för att bli mamma.
Hanen är min Wille som ganska många vet att jag har haft problem med. Han är dock bra nu men hade ändå inte tänkt avla på honom.
+ än så länge är båda föräldrarna bara lätt klassade förutom att wille är medelsvår i rak och har en pinne i längd och höjd. Och det betyder att ingen kommer vilja köpa ungarna som hoppkaniner. Även fast båda föräldrarna verkligen har kapacitet för de högre klasserna. Dessutom börjar det bli kallt ute och det är ingen bra tidpunkt på året att ha ungar på…
#65 Aha då förstår jag :( Bara massa "problem" håller tummarna att det inte blir bebbar!
#66 Japp, men ser man allt bra med föräldrarna så skulle det ändå kunna vara en ganska lyckad kull. Men skulle ändå hoppat över den såklart.
#67 Ja. Hoppas det inte blir några eller ytters få:)
#68 JA de hoppas jag också!
Mitt upp i att allt gör så ont, så var det dags att packa väskan då jag imorgon åker till Berlin ett par dagar. Kanske, som Johanna sa, bra att bryta mönster, om än värre när jag kommer hem.
I alla fall blir det födelsedagsfirande varje kväll, så lär vara så gott som död när jag är hemma igen. Gissar att det kommer vara sena utekvällar och tidiga mornar för att hinna umgås ordentligt. Hoppas bara sjukdomen håller sig borta - du är inte välkommen förrän jag är hemma!
sitter nu i sägen & "chillar" efter en hård dag , har fixat med kaninburen idag & där den ska stå , riktigt nöjd c:
#70 Ha det bra Lisen! :)
Så himla trött…. Sjuk på G?Hoppas inte :(
#74 , känner samma sak , känns som om jag börjar få förkylning , snuvig & krasslig i halsen , inte kul :/
ninnakm, kolla!
#76 Haha, vilket minne! Vet du om Johan lagt av helt?:)
"Min" duktiga lilla tjej som jag inte hoppas får ungar om en månad!!
#77 hahah ingen aning om vart han håller hus! ;P
#75 Nej verkligen inte :(
#79 Haha, vad små vi måste vart på den där fikan!;)
#81 Ja verkligen! Typ 10 eller 11 år ;P
Haha ja, för några dagar sen kollade kag gamla video klipp på honom på youtube - minns att det va så kul på akka hans konseree!:)
Nu ska vi iväg till Nora och kolla in områdena där och se om det är lönt att ställa sig i kö på lägenhet där istället. Tittar man på bilderna så finns det ju en uppsjö av radhus att hyra och områdena verkar helt OK! Men vi vill ju se det med egna ögon också först. 
#85 Vila i frid<3
9 år är en bra ålder för en kanin. Söt hon var.
#83 Ja hahah jag har faktist också sökt på honom för några dagar sen. Man undrar ju vart han tagit vägen ;P
Fick nåt ryck i går kväll och gjorde ny hemsida med nytt namn : http://tsukashoppkaniner.weebly.com/ hhaha och nu inte ens ett dygn senare står hemsidan nästan klar :P
#87 Ja nästan lite sorgligt för jag minns ju att det va as kul, så många minnen till det!
Skickade in bilder på Evi till staffinfo idag och blev glad när jag såg deras framsida. 
#89 Ja kommer verkligen aldrig glömma bort hur galna vi var! :D
#91 Nej helt otroligt!:p
Hade 241 besökare i går på nya hemsidan! Underbart =)
#85 Vila i frid:(
----
Wow lördagen var wow. 
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Mitt långa, långa hår, som gick ner till naveln, nu har jag klippt av det. Till typ en medellängd, gud vad jag ångrar det, fast det behövdes! Drar liksom handen igenom det hela tiden, så tar det slut så fort. Och så gjorde jag det innan skolfotot . vad tänker man med då!? Det växer ju ut i alla fall..
#95 Vet hur det känns! för några månader sedan, när mamma klippte mig klippte hon av minst 10 cm av mitt hår, sedan för 1 månad sedna klippte jag mig hos frisör, ca 4-5 cm,så kändes jättekort (var något längre än axlarna då när jag hade klippt mig), kändes som jag hade jättelite hår hehe kollar på bilder från i sommar, då jag hade längre hår, saknar att ha det så långt.
Woho, en pinne kvar till msv nu för Tingeling! :D
Jobbat 75 timmar på 6 dagar. Idag åker jag hem, börjar sakna familjen och djuren!
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Någon som vet om rönnbären är mogna nog för att plockla och torka?
#99 Tror det, dem ser ut att va det så jag plockar på! ;)
Fick bända upp käften på en hund som glatt kom travandes med en av mina favoritkaniner genom tiderna i munnen… Min väns kanin, världens lugnaste, finaste, snällaste. Så himla positiv, nyfiken och glad. Bara några månader gammal, med hela livet framför sig. Död. 
Vila i frid gumman.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)
#102 :'(
Hoppas alla som fick KU idag beundrar de OVANLIGT snygga omslaget 
#104: Oja, det beundrades länge. 
#105 ja de e ju lika bra, gud vet när de kommer ett som är lika snyggt 
#104, Nice! 
Hälsningar Johanna ~
#104 Du var lika fin som kaninen Sanna!:D
Nu är det Frölunda-Växjö på tv:n! 
#102 , gud vad hemskt :( R.I.P :(
#108 hmmm, jag håller inte med ;)
#111 Men det är ju en fin kanin!:o
Fin kanin ja, men inte fin Sannis ;)
Fin Sanna och fin kanin;)
om 4 dagar får jag hem min första kanin ! Romeo, han är holländare och världens sötaste. blåögd och feltecknad men utsidan spelar ingen roll. Han är ändå så vacker. ser fram emot att få se honom växa med mig och få många roliga mysiga år tillsammans.
"Jag ska lära'an allt ja'kan" ;) (djungelboken)
<333333
#115 Vilken färg? har han? :) Skoj med en hollis, det vill jag ha i framtiden, men har inte plats för mer kaniner nu :D
Hopptävlade med maja för första gången i klass krok mini i helgas, var lite tveksam på hur det skulle gå men det gick jättebra. maja vann och gick på 0+0 :D
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
116, han är japanfärgad gråå… typ. inte hejt hajj på färger men kan lägga in en bild sen :D
#117, Vad kul! :D
Hälsningar Johanna ~