Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 2913 ggr
bambiiii
0

köpa kanin saker

hej! jag bor i karlskrona och skulle gärna vilja ha en affär som säljer billiga och bra kaninsaker! det kan vara någon som e här och vill sälja något! är tacksam för svar!Glad

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
0

Vad är det för saker du söker? Matskålar, vattenflaskor, burar? :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Fridaaaa
0

gnagarboden och teddytassen har bra (internetsidor) :)

Och vill du handla i affär finns i Amiralen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[ÖstergärdetsKaniner]
0

Håller med #2, du kan ju kika in på www.gnagarboden.se Det går att beställa hem för bra priser.  :-)

AnnaEE
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ska man beställa mycket kan jag rekomendera www.zooplus.com. Ifall engelskan är knacklig så använder man bara translate.google som hjälp : )
Har beställt massa tunnlar, bäddar och hus i hö/halm därifrån. Mina kaniner älskar verkligen dessa.
Men ska du inte beställa så mycket tycker jag att www.teddytassen.se/webbshop är super bra, billigt och man får sakerna fort : )

bambiiii
0

tack alla,jag har hört att hö från  djuraffären eller ica är jätte dålig! e det san?

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

bambiiii
0

#1 selar och koppel!! måste träna honom!

Fridaaaa
0

#5 Ja det är det. Bättre att köpa av bonde:) Det i mataffärer och många djuraffärer är det i regel inte någon bra näring i. Vissa få djuraffärer köper av bönder och packeterar själva:)

Sele kan du bland annat beställa bra och billigt på rabb-it.se :) likaså koppel.
Hur gammal är kaninen? Man börjar inte sele träna före 3 månaders ålder:)

Borgbackens
0

#7, Rabb-it är inte särskilt billigt, men har nog den bästa kvalitén! :)

Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus

www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥

Fridaaaa
0

#8 Inte dyrare än en djuraffär :) Inte hittat en enda djuraffär som säljer selar under 80 kr här i Blekinge (av dem jag har varit i)

bambiiii
0

okej! tack så hemskt mycket..<3

dermot
0

www.tsk_kaniner.3w.se <-- Trocaderos har också jättebra selen! Billigare än rabb-it också :)

Lycka till med ditt letande!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~