köpa kanin saker
hej! jag bor i karlskrona och skulle gärna vilja ha en affär som säljer billiga och bra kaninsaker! det kan vara någon som e här och vill sälja något! är tacksam för svar!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Vad är det för saker du söker? Matskålar, vattenflaskor, burar? :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
gnagarboden och teddytassen har bra (internetsidor) :)
Och vill du handla i affär finns i Amiralen :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Håller med #2, du kan ju kika in på www.gnagarboden.se Det går att beställa hem för bra priser. :-)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ska man beställa mycket kan jag rekomendera www.zooplus.com. Ifall engelskan är knacklig så använder man bara translate.google som hjälp : )
Har beställt massa tunnlar, bäddar och hus i hö/halm därifrån. Mina kaniner älskar verkligen dessa.
Men ska du inte beställa så mycket tycker jag att www.teddytassen.se/webbshop är super bra, billigt och man får sakerna fort : )
tack alla,jag har hört att hö från djuraffären eller ica är jätte dålig! e det san?
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#1 selar och koppel!! måste träna honom!
#5 Ja det är det. Bättre att köpa av bonde:) Det i mataffärer och många djuraffärer är det i regel inte någon bra näring i. Vissa få djuraffärer köper av bönder och packeterar själva:)
Sele kan du bland annat beställa bra och billigt på rabb-it.se :) likaså koppel.
Hur gammal är kaninen? Man börjar inte sele träna före 3 månaders ålder:)
#7, Rabb-it är inte särskilt billigt, men har nog den bästa kvalitén! :)
Hälsningar Johanna ~
Medarbetare på Teddykaniner.ifokus
www.borgbackens.weebly.com - Uppfödning av teddyvädurar ♥
#8 Inte dyrare än en djuraffär :) Inte hittat en enda djuraffär som säljer selar under 80 kr här i Blekinge (av dem jag har varit i)
okej! tack så hemskt mycket..<3
www.tsk_kaniner.3w.se <-- Trocaderos har också jättebra selen! Billigare än rabb-it också :)
Lycka till med ditt letande!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~